1Hallgatói ügyek

 

Kedves Hallgató!
Kérjük, hogy a kérdőív kitöltésével járuljon hozzá, hogy a DE Hallgatói Kapcsolatok és Szolgáltatások Központja Ügyfélszolgálati Irodák hatékonyabb működéséhez. A kérdőív kitöltése név feltüntetése nélkül, önkéntesen történik. A kérdőív kitöltése során  kérjük, hogy ha más utalás nincs, akkor csak egy választ jelöljön be! A jelölés módja: x-elje be a válaszhoz rendelt jelölőnégyzetet, illetve töltse ki a kért adatokat! Köszönjük! 

1.1

1.2

1.3

1.4

1.5

1.6Milyen gyakran keresi fel személyesen az Ügyfélszolgálati Irodát:

1.7 Milyen ügy(ek)ben keresi fel személyesen az Ügyfélszolgálati Irodát:


1.8


1.9Mennyi időt kellett várakoznia:

1.10Sikerült-e ügyét elintéznie:

1.11Ha nem sikerült az ügyintézése, miért:

 

2Ügyintézés 

 

Az alábbi kérdéseket, kérem értékelje a megadott skálán. (1=nem elégedett, 5=nagyon elégedett) 

2.1Mennyire elégedett-e az Ügyfélszolgálati Iroda kialakításával:
 

  
 

2.2Mennyire elégedett az Ügyfélszolgálati Iroda tevékenységével:
 

  
 

2.3Mennyire udvariasak az Ügyfélszolgálati Iroda munkatársai:
 

  
 

2.4Mennyire elégedett az Ügyfélszolgálati Iroda munkájának pontosságával:
 

  
 

2.5Mennyire elégedett-e az ügyintézéshez kapcsolódó tájékoztatással:
 

  
 

2.6Használt-e már elektronikus kérvényt a Neptunban?

2.7


2.8Előfordult-e, hogy adatainak változását a Neptunba vezette be?

2.9 Milyen ügy(ek)ben kért/kapott információt/igazolást fájlban, e-mailen  hszk@hszk.unideb.hu címről:


2.10


2.11 Milyen ügy(ek)ben kért/kapott információt/igazolást postai levélben a Hallgatói Adminisztrációs Központból?


2.12


2.13


2.14Tudja-e, hogy az EK, GyFK hallgatóit is fogadják az Ügyfélszolgálati Irodák, és a diákigazolvánnyal,  matricával kapcsolatos ügyeik a saját karuk TO-ján is intézhetőek?

2.15


2.16


 
 
 

 Köszönjük, hogy kitöltötte kérdőívünket!