Debreceni Egyetem
Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központ
1.1 Kérjük, nyilatkozzanak, hogy belelegyeznek az adataik felhasználásába!
2.1 Mi az Ön neme?
2.2 Hány éves Ön?
2.3 Melyik intézményben és milyen karon tanít?
2.4 Melyik képzési területen dolgozik/kutat (azt a területet jelölje meg, ami leginkább jellemzi munkáját)?
2.5 Amennyiben az előző kérdésnél az "egyéb" opciót választotta, kérjük, fejtse ki!
2.6 Milyen tudományos fokozattal rendelkezik?
2.7 Hány éve dolgozik felsőoktatásban?
2.8 Mi a jelenlegi beosztása a felsőoktatási intézményben?
2.9 Amennyiben az előző kérdésnél az "egyéb" opciót választotta, kérjük, fejtse ki!
2.10 Betölt-e vezetői funkciót? (Több válasz is jelölhető!)
2.11 Amennyiben az előző kérdésnél az "egyéb" opciót választotta, kérjük, fejtse ki!
Mennyire tartja feladatának az alábbi tevékenységeket?
2.12 Vezetői, adminisztratív feladatok
Egyáltalán nem
Teljes mértékben
2.13 Tehetséges hallgatók tanulásának, fejlődésének segítése
2.14 A tudomány-, szakterület meghatározó és új eredményeinek szakszerű tanítása
2.15 Tudományos kutatás
2.16 Kurzusok tervezése, fejlesztése
2.17 Kutatócsoport munka
2.18 Kollégákkal való együttműködés az oktatás során
2.19 Egyetemen kívüli partnerekkel való együttműködés az oktatás érdekében
2.20 Új oktatási módszerek kipróbálása
2.21 Online tanulási környezetek tervezése, kivitelezése
2.22 Publikálás anyanyelven /államnyelven
2.23 Publikálás Q/D minősítésű folyóiratokban, nemzetközi idegen nyelvű kötetekben
2.24 Egyetemen belüli vezető pozíciókban dolgozni
2.25 Nemzetközi kutatási pályázatokban való részvétel
Kérjük, jelölje a megfelelő számértéket: Az elmúlt négy évben...
3.1 Hány könyve jelent meg anyanyelvén /államnyelven?
egy sem
100+
3.2 Hány könyve jelent meg a tudományága nemzetközi nyelvén (pl. angolul)?
3.3 Hány cikke jelent meg anyanyelvén /államnyelven?
3.4 Hány cikke jelent meg a tudományága nemzetközi nyelvén (pl. angolul)?
3.5 Hány Q1-Q2 cikke jelent meg?
3.6 Hány hazai konferenciaelőadást tartott?
3.7 Hány nemzetközi konferenciaelőadást tartott?
3.8 Hány hazai egyéni vagy kutatócsoportos pályázatnak volt témavezetője/résztvevője?
3.9 Hány nemzetközi egyéni vagy kutatócsoportos pályázatnak volt témavezetője/résztvevője?
3.10 Mennyire elégedett az eddig elért szakmai teljesítményével?
Egyáltalán nem elégedett
Teljes mértékben elégedett
A következő kérdésekben az oktatói munkához kapcsolódó nehézségeket és erőforrásokat szeretnénk feltérképezni. Kérjük, értékelje, hogy mennyire jellemzik oktatói munkáját az alábbi állítások?
3.11 A munkaterhelés menedzselhető.
3.12 Túl sokféle területen kell helytállni.
3.13 Túl sok az adminisztratív munka.
3.14 Nincs lehetőség az előléptetésre.
3.15 Hatékony a munkahelyi kommunikáció.
3.16 A felelősségi köre tisztázott a munkájában.
3.17 Elégedett a döntésekre gyakorolt hatásával.
3.18 Túl kevés az idő a hallgatók problémáira és kérdéseire.
3.19 Elég az idő az órákra való felkészülésre.
3.20 Egyre nehezebb az oktatók helyzete.
3.21 Egyre nagyobb a nyomás, hogy kutatási feladatokat is végezzen.
3.22 Egyre nagyobb a nyomás, hogy publikáljon.
3.23 Egyre nagyobb a nyomás, hogy pályázatokat nyújtson be.
3.24 Az intézményvezetés egyre érzékenyebb az oktatók szükségleteire.
3.25 Túl nagy a hangsúly a teljesítményértékelésen.
3.26 A teljesítményértékelés veszélyezteti a szakmai függetlenséget.
A továbbiakban arra a szervezeti szintre vonatkozóan fogalmazunk meg állításokat, ami leginkább meghatározza oktatói munkáját (tanszék, intézet, kar, vagy akár egész intézmény). Mennyire ért egyet az alábbi állításokkal?
3.27 Jók a munkakörülményei (pl. hely, fény, zaj, hőmérséklet stb.).
3.28 Minden munkához szükséges eszköz és infrastruktúra rendelkezésére áll.
3.29 Nem zavarják meg gyakran a munkavégzésben (irodájában, teremben, laborban stb.).
3.30 Elegendő oktatási létesítmény (tanterem, terem, labor stb.) áll a rendelkezésére.
3.31 Elégedett a havi fizetésével.
3.32 Elégedett a tanszéki/intézeti/kari vezető támogatásának mértékével.
3.33 Elégedett a kollégáitól kapott támogatás mértékével.
3.34 Nagy egyetértés van az oktatók és a tanszék/az intézet/a kari vezető között.
3.35 Megbecsülik az erőfeszítéseit.
3.36 Elegendő fejlődési lehetősége van a munkában.
3.37 A teljesítmény határozza meg, hogy kit léptetnek elő a tanszéken/intézetben/karon.
3.38 Az éves teljesítményértékelési folyamat igazságosan mutatja a teljesítményét.
3.39 Az intézmény megfelelő felszereltséggel rendelkezik kutatások vállalásához.
3.40 Az intézmény megfelelő lehetőségeket nyújt az önképzésre és fejlődésre.
3.41 Hány órát dolgozik egy átlagos héten? (Ha több munkahelye is van, akkor a főállású munkahelyén végzett feladatával kapcsolatos munkaórákat számolja össze!)
3.42 Mekkora esélyt lát arra, hogy elbocsátják a következő 1 évben?
Egyáltalán nincs rá esély
Nagyon nagy esély van rá
3.43 Mennyire valószínű, hogy 3 éven belül elhagyja a jelenlegi munkahelyét?
Egyáltalán nem valószínű
Nagyon valószínű
3.44 Mennyire valószínű, hogy elhagyja a pályát?
Milyen gyakran fordultak elő Önnel oktatói munkája során az alábbi esetek? Kérjük, az intézményi vezetőkre és kollégákra gondoljon!
3.45 Sértő megjegyzéseket tettek rám a munkahelyemen.
Soha
Nagyon gyakran
3.46 Szóbeli bántalmazásnak voltam kitéve.
3.47 Kihasználtak a munkahelyemen.
3.48 Indirekt módon jelezték, hogy mondjak fel.
3.49 Zaklatásnak voltam kitéve a munkahelyemen.
3.50 Pletykáltak rólam, rosszindulatú híresztelésnek voltam kitéve.
3.51 Közösség előtt, nyilvánosan megszégyenítettek.
A következő állításokkal a munka-magánélet egyensúlyára vonatkozóan teszünk fel kérdéseket. Mennyire ért egyet az alábbi állításokkal?
3.52 A munka miatt sérül a magánéletem.
3.53 A munka nehézségeket okoz a magánéletemben.
3.54 A személyes szükségleteimet mellőzöm a munka miatt.
3.55 A magánéletemet háttérbe szorítom a munka miatt.
3.56 Hiányoznak a személyes tevékenységek a munka miatt (pl. hobbi, énidő).
3.57 Nehezen egyensúlyozom a munka és a munkától elkülönített élettér között.
3.58 Elégedetlen vagyok a munkán kívüli tevékenységekre szánt idővel.
Most a hallgatókkal kapcsolatos tapasztalatairól érdeklődünk. Milyen gyakran fordult elő az elmúlt szorgalmi időszakban, hogy...
4.1 … tanítási időn kívül szakmai tudományos kérdésekről beszélgetett hallgatóval?
Hetente többször
4.2 … a tananyagon kívül más szakmai témákról beszélgetett hallgatóval (pl. kutatásról)?
4.3 ... hallgató magánéleti problémával fordult Önhöz?
4.4 … hallgató jövőre vonatkozó terveiről beszélgetett hallgatóval?
4.5 ... rendszeresen e-mailezett, chat-elt hallgatóval?
4.6 … segítette egy hallgató TDK, tehetséggondozó programbeli, szakkollégiumi vagy doktori felkészülését?
Most az oktatókollégákkal kapcsolatos tapasztalatairól érdeklődünk. Milyen gyakran fordult elő az elmúlt szorgalmi időszakban, hogy….
4.7 … tudományos kérdésekről beszélgetett oktatótársával?
4.8 … segítette egy oktatótársa doktori, habilitációs, pályázati felkészülését?
4.9 … oktatási kérdésekről beszélgetett oktatótársával?
4.10 … nem az egyetemi munkával kapcsolatban, más témákról beszélgetett oktatótársával?
4.11 … a munkahelyen kívül találkozót beszélt meg oktatótársával?
4.12 … oktatótársa saját jövőjére vonatkozó terveiről beszélgetett Önnel?
4.13 ... kutatócsoportban, szerzőtársként együtt dolgozott oktatótársával?
4.14 ... online munkafelületen együtt dolgozott oktatótársával?
A következő kérdések a tanításhoz kapcsolódó munkájára fókuszálnak. Kérem, értékelje az állításokat, aszerint, hogy mennyire jellemző az Ön oktató munkájára!
4.15 Olyan feladatokat adok, melyek igénylik a hallgatók közti együttműködést.
Egyáltalán nem jellemző
Teljes mértékben jellemző
4.16 A kurzus tartalmát a hallgatók gyakorlati feladatai mentén építem fel.
4.17 Sokféle módszert használok (előadás, magyarázat, vita, hallgatói prezentáció stb.).
4.18 A hallgatók előzetes tudására építve határozom meg a kurzus tartalmát.
4.19 Figyelembe veszem a hallgatók érdeklődését a kurzus kialakításakor.
4.20 Igyekszem beszélgetést kezdeményezni az órákon a tanult témákról.
4.21 A szenináriumokon/gyakorlatokon a hallgatóknak a saját és a társaik munkájára is reflektálniuk kell.
4.22 A feladatokban a hallgatóknak szükséges összekapcsolni az elméletet és a gyakorlatot.
4.23 Olyan feladatokat adok a hallgatóknak, amelyek fejlesztik a különböző készségeiket (kritikai gondolkodás, probléma-megoldás, kommunikáció stb.).
4.24 A kurzus tartalmának kialakítása során figyelembe veszem a munkaerő-piaci elvárásokat.
4.25 Törekszem sok adatot bemutatni az órákon.
4.26 Fontos, hogy aktuális adatok is előkerüljenek az órákon.
Mennyire jellemző Önre, hogy részt vesz az alábbi tevékenységekben?
4.27 A hallgatók eredményeinek értékelése, visszajelzés adása.
4.28 Saját oktatási gyakorlat értékelése.
4.29 A hallgatók visszajelzéseinek elemzése.
4.30 Képzés/szak fejlesztése, monitorozása.
4.31 Egyéni továbbképzésen való részvétel.
4.32 Az oktatásban hasznosítható módszertani továbbképzésen való részvétel.
4.33 Hallgatók felzárkóztatására irányuló tevékenységek végzése.
4.34 Toborzási, szaknépszerűsítési tevékenység.
4.35 A képzésbe újonnan érkezők tanulásának, beilleszkedésének segítése, mentorálás.
4.36 A sajátos oktatási igényű hallgatók segítése.
Oktat-e hallgatót a következő kiemelt figyelmet igénylő hallgatói csoportokhoz tartozók közül?
4.37 Fogyatékossággal élő (pl. látás-, hallás, mozgássérült, tanulási zavar, autizmus stb.).
4.38 Hátrányos helyzetű (pl. rossz anyagi helyzetű).
4.39 Nemzeti/etnikai kisebbséghez/többséghez (kisebbségi intézmény esetén) tartozó.
4.40 Kisgyermekes.
4.41 Külföldi.
Támogatja-e az intézmény az oktatókat a fenti kiemelt figyelmet igénylő hallgatók oktatásában a következő lehetőségek biztosításával?
4.42 Esélyegyenlőségre, diverzitásra, inkluzív oktatásra való felkészítés, képzés
Nem
Igen
4.43 Egyértelmű intézményi irányelvek az esélyegyenlőség, diverzitás, inkluzív oktatás terén
Helyesnek tartja-e alkalmazni a következőket a fenti kiemelt figyelmet igénylő hallgatók oktatása során?
4.44 Előadásról hangfelvétel készítésének engedélyezése.
4.45 Tananyag írásos formátumú elérhetővé tétele.
4.46 Hallgatói projektek, beadandók határidejének kitolása.
4.47 Alternatív teljesítési mód lehetőségének engedélyezése.
4.48 Vizsgán hosszabb felkészülési idő biztosítása.
4.49 Az elírások, a helytelen központozás és a hibás nyelvtan engedélyezése a teszteken a tanuló megbüntetése nélkül.
4.50 Egy lektor segítségnyújtásának engedélyezése a helyesírás és központozás javításában.
4.51 Írásbeli beszámolón írást segítő segédeszköz (pl: számítógép) alkalmazásának biztosítása.
4.52 Írásbeli beszámoló helyettesítése szóbeli beszámolóval.
4.53 Szóbeli beszámoló helyettesítése írásbeli beszámolóval.
Milyen gyakran használ digitális eszközöket (pl. tablet, mobiltelefon, laptop, projektor, interaktív tábla) jelenléti oktatás közben?
4.54 Előadásokon
Egyáltalán nem használ digitális eszközt
Minden alkalommal használ
4.55 Gyakorlatokon
4.56 Szemináriumokon
4.57 Terepgyakorlat
A következő kérdésekkel az oktatók jóllétét és egészségét térképezzük fel. Gondoljon az elmúlt pár hétre! Milyen gyakran érezte magát...
5.1 Nyugodtnak
Mindig
5.2 Elégedettnek
5.3 Ellazultnak
5.4 Nyugtalannak
5.5 Aggódónak
5.6 Feszültnek
5.7 Búsnak
5.8 Depressziósnak
5.9 Boldogtalannak
5.10 Lelkesnek
5.11 Vidámnak
5.12 Optimistának
Milyen gyakran érzi az alábbiakat a munkája során?
5.13 Érzelmileg kimerültnek érzem magam a munkámtól.
Mindennap
5.14 Kimerültnek érzem magam a munkanap végén.
5.15 Fáradtnak érzem magam, amikor reggel felkelek, és egy újabb munkanappal kell szembenéznem.
5.16 Az egész napos munka nagyon megterhelő a számomra.
5.17 Kiégettnek érzem magam a munkámtól.
5.18 A munkám során úgy érzem, tele vagyok energiával.
5.19 A munkám során erősnek és lendületesnek érzem magam.
5.20 Reggel, amikor felkelek, van kedvem dolgozni.
5.21 Lelkes vagyok a munkámért.
5.22 Büszke vagyok az általam végzett munkára.
5.23 A munkám inspirál.
5.24 Boldog vagyok, amikor dolgozom.
5.25 Elmerülök a munkámban.
5.26 Amikor dolgozom, minden mást elfelejtek magam körül.
5.27 Mennyire érzi magát egészségesnek?
5.28 Van-e állandó krónikus betegsége, egészségügyi problémája vagy fogyatékossága?
5.29 Amennyiben van, az mennyire nehezíti meg a munkavégzését?
Milyen gyakran végzett testmozgást az elmúlt 7 napban? Csak azokat a testmozgásokat tüntesse fel, amelyek legalább 10 percig tartottak. Intenzívnek az olyan testmozgásokat nevezzük, amik jelentősen fokozzák a lihegést, növelik a pulzusszámot, amiktől fél-egy óra alatt elfárad (ha nem szokott hozzá az évek során).
Az elmúlt hét napban hány napon végzett intenzív fizikai mozgást (nagy súlyok emelése, ásás, kocogás-futás, izzasztó kerékpározás)?
5.30 Hány napon az elmúlt héten?
5.31 Hány percen át naponta?
Az elmúlt hét napban hány napon végzett mérsékelt erősségű testmozgást (pl. séta)?
5.32 Hány napon az elmúlt héten?
5.33 Hány percen át naponta?
Mennyi időt töltött gyaloglással az elmúlt 7 nap során? Ide sorolható a háztartásban járkálás, gyalogos közlekedés, kirándulás és minden gyaloglás, ami legalább 10 percig tartott.
5.34 Hány napon az elmúlt héten?
5.35 Hány percen át naponta?
Naponta mennyi időt ült az elmúlt 7 napban?
5.36 Hány napon az elmúlt héten?
5.37 Hány percen át naponta?
5.38 Milyen gyakran vette igénybe az elmúlt tanévben az egyetemi/főiskolai sportinfrastruktúrát?
Hetente háromszor vagy többször
5.39 Milyen gyakran vett részt az elmúlt tanévben egyetemi/főiskolai sportrendezvényen, programon, eseményen?
5.40 Milyen gyakran vett részt testi, lelki, szellemi felfrissülést célzó, intézmény által szervezett egyéb programokon?
Milyen gyakran fordult elő az elmúlt egy évben, hogy…
5.41 ...dohányzott?
Egyszer sem
Szinte mindennap
5.42 ...nagy mennyiségű alkoholt fogyasztott (férfiak esetében 5 ital, nők esetében négy ital egymás után)?
5.43 Mennyire jellemzi táplálkozását az egészségtudatosság?
5.44 Mennyi időt tölt el egy átlagos hétköznap digitális eszköz használatával?
Kevesebb, mint 1 óra
Több, mint 8 óra
5.45 Mennyi idő kapcsolódik ebből a munkahelyi feladatokhoz?
1/5 vagy kevesebb
3/4 vagy több
5.46 Mennyi időt tölt el egy átlagos hétvégi napon digitális eszközök használatával?
5.47 Mennyi idő kapcsolódik ebből a munkahelyi feladatokhoz?
5.48 Mennyire érzi stresszes helyzetnek azt, amikor a digitális eszköz nem megfelelően vagy egyáltalán nem működik?
Egyáltalán nem stresszeli
Nagyon súlyos stresszhelyzetet jelent
Kérjük jelölje a skálán, mennyire ért egyet az egyes kijelentésekkel!
5.49 A munka és a magánélet összemosódása döntően a digitális eszközöknek köszönhető.
Egyáltalán nem ért egyet
Teljes mértékben egyetért
5.50 A digitális technológia nagy előnye, hogy személyes jelenlét miatt kialakuló stressz nélkül oldhatók meg helyzetek.
5.51 A hallgatók megfelelő módon tudnak digitálisan kommunikálni a tanárokkal.
5.52 A digitális technológia aszinkron kommunikációja átgondoltabbá teszi a helyzetek megoldását, így csökkenti a stressz szintet.
5.53 A digitális technológia által lehetővé tett folyamatos elérhetőség nagyon idegesítő.
5.54 A munkahelyén teljes értékű munkának ismerik el a digitális támogatással megvalósuló, nem jelenléti oktatást.
5.55 A digitális technológia segítségével könnyebben teljesíthetők a tudománymetriai elvárások.
5.56 Könnyű megtalálni az offline és online tevékenységek közötti egyensúlyt.
5.57 A digitális eszközökkel végzett tevékenység kimerítőbb, mint az alkalmazásuk nélkül végzett szellemi munka.
5.58 A felsőoktatás nem képzelhető el digitális technológia nélkül.
A következő kérdésekkel az intézményi kultúrára kérdezünk rá. Arra az intézményi szintre gondoljon, ami leginkább meghatározza a munkavégzését (tanszék, intézet, kar vagy akár maga az egész intézmény)!
6.1 Az intézmény a munkavállalói érdekeit tartja szem előtt.
6.2 Az intézmény a partnerei (stakeholderek) érdekeit tartja szem előtt.
6.3 Az intézmény fontosnak tartja a versenytársakkal (más intézményekkel) való megmérettetést.
6.4 Szükség esetén a felelősségre vonás is megtörténik az intézményben.
6.5 Az intézményre a stabilitás jellemző.
6.6 Az intézményre a kiszámíthatóság jellemző.
6.7 Az intézményre a kockázatkerülés jellemző.
6.8 Az intézményre az innovációorientáltság jellemző.
6.9 A vezetőség hatalma megkérdőjelezhetetlen.
6.10 Az egyének saját meggyőződéseik szerint cselekszenek.
6.11 Az egyének a hagyományokat követik.
6.12 Az intézmény hosszú távú célokat határoz meg.
6.13 Az intézmény rövid távú célokat határoz meg.
6.14 Az egyének a közös munkavégzést részesítik előnyben.
6.15 A munka, a feladat elvégzése az elsődlegesen fontos.
6.16 A munka csupán eszköz a minőségi, jó élet elérésében.
6.17 A központi döntéshozatal jellemző az intézményre.
6.18 A rugalmasság és az egyéni felelősségvállalás jellemző az intézményre.
6.19 Vett-e már részt oktatói / kutatói mobilitási programban?
6.20 Ha igen, milyenben?
6.21 Hány napot?
6.22 Hány hónapot?
Mennyiben motiválták az alábbi tényezők, amikor oktatói / kutatói mobilitásra jelentkezett?
6.23 Intézményközi hálózatok kialakítása.
Egyáltalán nem motivált
Nagyon motivált
6.24 Tapasztalatok átadása kollégáknak.
6.25 Kurzusok ismeretanyagának/színvonalának bővítése/emelése.
6.26 Közös kutatások, publikációk létrejötte a külföldi intézménnyel.
6.27 Hazai képzések, szakirányok bővítése, modernizációja.
6.28 Közös oktatási programok létrehozása a külföldi intézménnyel.
6.29 Közös pályázatok létrejötte a külföldi intézménnyel.
6.30 Közös tananyagok létrejötte a külföldi intézménnyel.
A következő kérdések a kulturális fogyasztás jellemzőit vizsgálják. Az utóbbi egy évben hány alkalommal volt …?
7.1 balett vagy egyéb táncművészeti előadáson
több mint 5-ször
7.2 balett vagy egyéb táncművészeti előadáson online
7.3 bálon
7.4 dzsesszkoncerten
7.5 dzsesszkoncerten online
7.6 fesztiválon
7.7 irodalmi napokon, felolvasó esten
7.8 irodalmi napokon, felolvasó esten online
7.9 komolyzenei koncerten
7.10 komolyzenei koncerten online
7.11 könnyűzenei koncerten
7.12 könnyűzenei koncerten online
7.13 moziban nézett filmet
7.14 filmet nézett online
7.15 múzeumban vagy képtárban
7.16 múzeumban vagy képtárban online
7.17 műemlékek, történelmi emlékhelyek, helyszínek látogatásán
7.18 művelődési, közösségi házban
7.19 népzenei, világzenei koncerten
7.20 népzenei, világzenei koncerten online
7.21 nyilvános könyvtárban
7.22 nyilvános könyvtárban online
7.23 operaelőadáson
7.24 operaelőadáson online
7.25 operett vagy magyar nóta előadáson
7.26 operett vagy magyar nóta előadáson online
7.27 színházi, stand-up comedy előadáson
7.28 színházi, stand-up comedy előadáson online
7.29 szórakozóhelyen (pl. diszkó, zenés műsoros klub, kávézó)
7.30 egyéb
7.31 Amennyiben az előző kérdésnél az "egyéb" opciót jelölte, kérjük, fejtse ki!
Mi az a legfőbb indok, amiért az utóbbi egy évben Ön nem volt vagy nem volt gyakrabban a felsorolt kulturális programokon (akár jelenléti formában, akár online).
7.32 balett vagy egyéb táncművészeti előadáson
Elegendő alkalommal voltam
Egyéb
7.33 bálon
7.34 dzsesszkoncerten
7.35 fesztiválon
7.36 irodalmi napok, felolvasó est
7.37 komolyzenei koncerten
7.38 könnyűzenei koncerten
7.39 moziban
7.40 múzeumban vagy képtárban
7.41 műemlékek, történelmi emlékhelyek, helyszínek látogatásán
7.42 művelődési, közösségi házban
7.43 népzenei, világzenei koncerten
7.44 nyilvános könyvtárban
7.45 operaelőadáson
7.46 operett vagy magyar nóta előadáson
7.47 színházi, stand-up comedy előadáson
7.48 szórakozóhelyen (pl. diszkó, zenés műsoros klub, kávézó)
7.49 Hány könyvet olvasott az elmúlt évben, nem számítva a munkájával kapcsolatos szakirodalmat? (db)
Mennyire ért egyet az alábbi állításokkal?
7.50 Egy kulturális program akkor jó, ha elgondolkodtat, ha emlékezetes.
7.51 Egy kulturális program akkor jó, ha könnyed, szórakoztat, kikapcsol.
7.52 Egy vonzó kulturális programért hajlandó vagyok akár utazni is.
7.53 Számomra a kulturális elfoglaltság elsősorban idő kérdése.
7.54 Csak az élő rendezvények (pl. koncert) jelentenek számomra élményt.
7.55 Kulturális időtöltésem egyre inkább az internethez kötődik.
7.56 Számomra a kulturális elfoglaltság elsősorban pénz kérdése.
7.57 Kulturális érdeklődésem alakulására nagy hatással voltak a szüleim, neveltetésem.
7.58 A párom/családom nagymértékben befolyásolja kulturális időtöltésemet.
7.59 A barátaim nagymértékben befolyásolják kulturális időtöltésemet.
8.1 Melyik állítással tudná magát a legjobban jellemezni?
8.2 Milyen gyakran szokott imádkozni, meditálni?
Naponta többször
8.3 Milyen gyakran gyakorolja a vallását közösségben, templomban, imaházban?
8.4 Jelenleg milyen vallásfelekezethez tartozik?
8.5 Amennyiben az előző kérdésnél az "egyéb" opciót választotta, kérjük, fejtse ki!
8.6 Mi az Ön állandó lakhelyének országa?
8.7 Amennyiben más országban él, kérjük, nevezze meg!
8.8 Nemzeti/etnikai hovatartozás szempontjából minek vallja magát elsősorban?
8.9 Amennyiben az előző kérdésnél a "más nemzetiségű" opciót választotta, kérjük, nevezze meg!
8.10 Nemzeti/etnikai hovatartozás szempontjából minek vallja magát másodsorban?
8.11 Amennyiben az előző kérdésnél a "más nemzetiségű" opciót választotta, kérjük, nevezze meg!
8.12 Mi az Ön állandó lakhelye?
8.13 Milyen messze van egymástól az otthona és a munkahelye?
8.14 Mi az Ön családi állapota?
8.15 Van Önnek gyermeke?
Amennyiben van, hány gyermeke van a különböző korcsoportokban?
8.16 3 év alatti gyermekeinek száma
8.17 4-6 év közötti gyermekeinek száma
8.18 7-14 év közötti gyermekeinek száma
8.19 15-18 év közötti gyermekeinek száma
8.20 19 év fölötti gyermekeinek száma
8.21 Milyennek tartja az anyagi helyzetét az országban élő átlagos családokhoz képest?
8.22 Milyen jelenleg saját anyagi helyzete?
Köszönjük szépen a válaszadást!
Licensz tulajdonos: Debreceni Egyetem - evasys V9.1 (2475) - Copyright © 2023 evasys GmbHúj ablakot nyit meg. Minden jog fenntartva. Képviselet: VSL Kft.