Debreceni Egyetem
Munkatársi elégedettség kérdőív
1.1 Válaszadó neme:
1.2 Az intézmény melyik karán/szervezeti egységében dolgozik?
1.3 Mi az Ön státusza?
1.4 Mi az Ön munkaköre:
1.5 Amennyiben rendelkezik tudományos fokozattal, kérjük az alábbi listából válassza ki!
Ez az elem a vezetői csoportok és valamennyi vezető (dékán, tanszékvezető, egységvezető, igazgató stb.) magatartását és tevékenységét értékeli név nélkül. A modul azt vizsgálja, hogy a vezetői beosztásban lévők milyen módon támogatják, inspirálják és segítik elő a kar/szervezet célkitűzéseinek elérésének módját. Kitöltéskor a kitöltést végző személy a közvetlen vezetőjét értékeli. Pl.: oktató a tanszékvezetőjét, tanszékvezető a dékánját, ügyvivő szakértő az egységvezetőjét stb. Skála magyarázat: 1=egyáltalán nem, 5= nagy mértékben, X=nem kíván válaszolni, nem tudja
2.1 A vezetők világosan meghirdetett jövőbeli irányvonalakat fogalmaznak meg a dolgozói állomány számára a munkavégzés minőségének fejlesztése érdekében?
1
5
2.2 A vezetők példát mutatnak-e az oktatás/munkavégzés specifikus erkölcsi elemei érvényesülésében?
2.3 A vezetők meghallgatják-e mások ötleteit; és segítik-e azok megvalósulását?
2.4 A vezetés megfelelően működteti kapcsolatrendszerét, képviseli az intézmény, a kar/szervezet érdekeit?
2.5 A vezetők képesek-e hozzáigazítani a külső változásokhoz a kar/szervezet jövőképét és értékrendjét?
Az elem azt vizsgálja, hogy a kar/szervezeti egység hogyan fogalmazza meg a saját stratégiáját, hogyan alkalmazza a kar/szervezet egyes szintjein.
2.6 Létezik-e a karon/szervezeteben stratégia-alkotási folyamat (ez lehet akár formális stratégiai tervezési rendszer, akár informális stratégia-alkotás)?
2.7 A vezetők biztosítják-e az Ön és/vagy szervezeti egysége számára azt a konkrét feladattervet, amelyet teljesíteni kell?
2.8 A vezetők biztosítják-e a megfelelő informáltságot?
Az elem azt vizsgálja, hogy a kar/szervezet hogyan hasznosítja a személyi állomány, a humán erőforrás képességeit, ismereteit, adottságait.
2.9 A vezetés meghatározza-e a szervezetekkel és személyekkel szembeni teljesítmény elvárásokat?
2.10 A vezetés pontosan meghatározza-e a munkatársai feladatait, hatáskörét és felelősségi körét?
2.11 Az Ön szervezeténél végeznek-e teljesítményértékelést?
Az elem azt vizsgálja, hogy a kar/szervezet mennyire tartja kézben a szervezet erőforrásait a hatékony és hatásos működés érdekében. Milyen intézkedések biztosítják, hogy a szervezet felhasználja és fejleszti a kulcsfontosságú kapcsolatait, hogy teljes körűen hasznosuljon a szervezetben rendelkezésre álló tudásanyag.
2.12 Biztosított-e az egyetemen belül, más karokkal/szervezeti egységekkel való együttműködés?
2.13 A rendelkezésre álló pénzügyi erőforrások szétosztása hatékonyan támogatja-e stratégiai célkitűzések megvalósítását?
Az elem azt vizsgálja, hogy a kar/szervezet hogyan szabályozza a változások folyamatait, és hogyan tartják kézben a működés folyamatit.
2.14 Biztosítottak-e a tevékenységek (képzés, kutatás/ szervezeti egység ügyviteli feladatai) tervezésének és megvalósításának szabályozott folyamatai?
2.15 A szervezet az erőforrásokat úgy rendeli-e a folyamatokhoz, hogy azok kielégítően segítik a szervezet stratégiai céljainak elérését?
2.16 Összehasonlítják-e a szervezet teljesítményét más hasonló szervezetek teljesítményével?
Az elem azt vizsgálja, hogy milyen eredményeket ért el a szervezet a munkatársak elégedettsége és motivációja tekintetében.
2.17 Milyennek értékeli a teljesítményét a szervezetnek, ahol dolgozik?
2.18 Hogyan minősíti a munkatársak bevonását a szervezet működésébe és küldetésének megvalósításába?
2.19 Hogyan értékeli a szervezeténél a feladatok összehangolását?
2.20 Milyen az Ön szervezetének munkahelyi légköre, szervezeti kultúrája?
3.1 Kérjük fogalmazza meg véleményét, javaslatait, észrevételeit, amelyre a kérdőív nem tért ki, de fontosnak tartja velünk megosztani:
Licensz tulajdonos: Debreceni Egyetem - evasys V9.1 (2475) - Copyright © 2023 evasys GmbHúj ablakot nyit meg. Minden jog fenntartva. Képviselet: VSL Kft.