Kedves Válaszadó! 
  Mindannyiunk érdeke, hogy a doktori képzés betöltse a szerepét a színvonalas kutatói utánpótlás biztosításában. Fontos feladat a doktori iskolák munkájának, eredményességének értékelése, ehhez kérünk Öntől segítséget. 
Ez a rövid felmérés az elmúlt tanévben szerzett tapasztalatokra kérdez rá. A kérdőív egy olyan minőségbiztosítási program része, melynek keretében éves rendszerességgel kérdezzük meg a hallgatóktól, hogy mennyire elégedettek. A válaszokat összesítve minőségfejlesztési javaslatokat fogalmazunk meg a Doktori Iskola számára. Minden válasz helyes, ami a valóságot és az Ön véleményét tükrözi. A válaszadás névtelen és önkéntes. 


Előre is köszönjük válaszait! 

1.1Melyik doktori program, illetve doktori alprogram hallgatója?

1.2Hol hallott a doktori programról?

1.3


1.4Jelenlegi státusa:

1.5


1.6Van-e/volt-e társ-témavezetője?

1.7Milyen finanszírozási formában vesz/vett részt a doktori képzésben?

1.8Világosak voltak-e a képzésbe való felvétel követelményei?

1.9Mi a terve fokozatszerzés után?

 

Elégedettség a doktori képzés körülményeivel. Kérem, jelölje 1-től 5-ig terjedő skálán, hogy mennyire elégedett a doktori képzés körülményeivel! 
(1 - nem elégedett; 2 – kevésbé elégedett; 3 – elégedett; 4 – inkább elégedett; 5 – teljes mértékben elégedett) 

1.10Elégedett-e a doktori iskola általános színvonalával?
 

  
 

1.11Szükség esetén kap-e segítséget, iránymutatást a doktori iskola oktatóitól a munkájához?  (1= soha; 5= mindig)
 

  
 

1.12Elégedett-e a doktori iskola és program adminisztrációjának működésével? Megkapja-e a szükséges adminisztratív segítséget?
 

  
 

1.13Elégedett-e a doktori iskola által biztosított informatikai szolgáltatások elérhetőségével?
 

  
 

1.14Elégedett-e a doktori iskola könyvtári ellátottságával, beleértve az adatbázisokat?
 

  
 

1.15Elégedett-e a tájékoztatás és információáramlás módjával és sebességével a doktori progamban /iskolában (honlap, email, hirdetőfal)? Mindig időben kap-e értesítést az Önt érintő eseményekről és határidőkről?
 

  
 

1.16Mennyire elégedett a szakmai munkáját és előrehaladását értékelő mechanizmusokkal és azok működésével?
 

  
 

1.17A hallgatók munkájának értékelésébe és a doktori eseményeken (védések, vizsgák) a szükséges mértékben bevonnak külsős szakembereket is. (1=nincsenek külsős szakértők; 5= megfelelő számú külsős szakértő)
 

  
 

1.18Az oktatott kurzusok jelentette terhelés nem akadályozott abban, hogy elegendő időt szánjak a kutatómunkámra.
 

  
 

1.19Mennyire elégedett témavezetőjével?
 

  
 

1.20Doktori témámat tekintve szakmailag kompetensnek tartom.
 

  
 

1.21Elegendő konzultációs lehetőséget biztosít számomra.
 

  
 

1.22Szakmai tanácsaival nagymértékben segíti doktori témámban való előrehaladásomat.
 

  
 

1.23Publikálásban nyújtott segítsége jelentős, segít a különféle publikációs fórumokról való döntések meghozatalában.
 

  
 

1.24Témavezetőm hozzásegít konferenciákon való részvételhez.
 

  
 

1.25Témavezetőm rendszeresen értékeli szakmai előrehaladásomat.
 

  
 

1.26Biztosít-e a doktori iskola/az egyetem megfelelő munkaterületet (termet, íróasztalt) a doktori hallgatóknak? (1=egyáltalán nem; 5=nagyon elégedett vagyok)
 

  
 

1.27Elégedett-e a doktori hallgatói ösztöndíjjal?
 

  
 

1.28Elégedett-e az egyetemi sportlétesítmények számával, minőségével és elérhetőségével?
 

  
 

1.29Biztonságosnak érzi-e az egyetemi campust?
 

  
 

1.30


1.31Van-e közös publikációja a témavezetőjével/témavezetőivel?

1.32


1.33


1.34