A 2019/20-as tanév II. félévében kialakult veszélyhelyzet miatt át kellett állni a digitális oktatásra. Ezen megváltozott helyzet értékelésére, illetve a későbbiekben a digitális oktatás fejlesztésével kapcsolatban szeretnénk a véleményüket kikérni. Az intézmények ezen keresztül értékes visszajelzést kapnak munkájukról, annak erősségeiről és fejlesztendő elemeiről, ami aztán a képzések színvonalának emelkedését eredményezi.

1Személyre vonatkozó adatok

1.1Neme?

1.2Életkora?

2Oktatásra vonatkozó adatok

2.1Melyik oktatási intézmény tanulója?

2.2Milyen képzési formán tanul?

2.3Milyen tagozaton tanul?

2.4Hányadik évfolyamot fejezte be a 2019/2020-as tanévben?

2.5Milyen ágazaton vagy szakma megszerzésért tanul?

2.6Rendelkezésére állt-e a távolléti tanuláshoz megfelelő internetelérés?

2.7 Milyen típusú interneteléréssel rendelkezik?


2.8Rendelkezik-e saját asztali géppel vagy laptoppal?

2.9

2.10 Milyen eszközöket használt az online tanuláshoz?


 

Mennyire volt elégedett a digitális munkarenddel? 1-től 7-ig tartó skálán jelölje meg (nagyon elégedetlen – 1; nagyon elégedett – 7) 

2.11

Mennyire volt elégedett a digitális munkarenddel?

 

  
 

2.12

Mennyire volt elégedett összességében a tanárai által adott anyag minőségével?

 

  
 

2.13

Mennyire volt elégedett összességében a tanárai által adott anyag mennyiségével?

 

  
 

2.14

Mennyire volt elégedett a tanulást segítő anyagok (például tankönyvek, jegyzetek) hozzáférhetőségével?

 

  
 

2.15

Teljesíthetőek voltak-e a tantárgyi követelmények?

 

  
 

2.16

Milyennek ítéli meg az adott tananyag és az értékelés összhangját?

 

  
 

2.17

Mennyire volt elégedett a tanáraival történő kapcsolattartással?

 

  
 

2.18

Mennyire voltak segítőkészek a tanárai probléma esetén?

 

  
 

2.19

Általánosan mennyire érezte felkészültnek a tanárait a digitális tanrendre?

 

  
 

2.20

Mennyire elégedett az iskolája által használt felülettel?

 

  
 

2.21

Mennyire tartja adatvédelmi szempontból biztonságosnak az iskolája által használt felületet?

 

  
 

2.22

Mennyire tartja kezelhetőnek az iskolája által használt felületet?

 

  
 

2.23

Mennyire tartja hasznosnak az iskolája által használt felületet?

 

  
 

2.24

Mennyire tartotta interaktívnak az online óratartást?

 

  
 

2.25 Véleménye szerint melyik a legalkalmasabb felület az online óra tartására? (több válasz megjelölése lehetséges)


2.26


2.27 Melyik felületet használta a digitális oktatás során az órákon leggyakrabban? (több válasz megjelölése lehetséges)


2.28


2.29

Mennyire volt elégedett az Ön által megjelölt felülettel? 1-től 7-ig tartó skálán jelölje meg (nagyon elégedetlen – 1; nagyon elégedett – 7)

 

  
 

2.30 Melyik online felületet javasolná a későbbiekben? (több válasz megjelölése lehetséges)


2.31

Hogyan értékelné saját digitális felkészültségét?

 

  
 

2.32

Hogyan értékelné tanárai digitális felkészültségét?

 

  
 

2.33Ismételt járványügyi helyzetben igényli-e az online óratartást vagy elegendőnek tartja a tananyag feltöltését?

2.34


2.35A tananyagok egy helyen történő elérhetősége az iskolája által használt online rendszeren (pl. e-suli rendszer, Google Classroom) segítette-e a felkészülését?

2.36Van-e igénye arra, hogy azt a rendszert, melyet iskolája a digitális tanrend alatt bevezetett a későbbiekben is - a hagyományos tanulás során is – használja?

2.37Az ön tantárgyai többségében melyik jegyszerzési lehetőség volt a leggyakoribb?

2.38