Ön jogosult az alábbi felmérés kitöltésére. A felmérés részletei a következőek:
Debreceni Egyetem
Csók Cintia
Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központ
SchoolsUP 2021
1.1Kérem, jelölje a foglalkozását!
1.2Mióta dolgozik a jelenlegi (előbb jelölt) foglalkozásában?
1.3Mióta dolgozik segítő szakemberként (munkakörtől, intézménytípustól függetlenül)?
1.4 Jelenleg hol dolgozik segítő szakemberként? (Több válasz is lehetséges!) Csökkentse a kiválasztott opciók számát (maximum 0 válasz lehetséges).
1.5Az Ön neme?
1.6
1.7Mi az Ön családi állapota?
1.8Önnek hány gyermeke van?
1.9Mi az Ön legmagasabb befejezett iskolai végzettsége?
1.10Mi volt az Ön állandó lakóhelyének településtípusa 14 éves korában?
1.11Mi volt az Ön édesapjának legmagasabb befejezett iskolai végzettsége akkor, amikor Ön 14 éves volt?
1.12Mi volt az Ön édesanyjának legmagasabb befejezett iskolai végzettsége akkor, amikor Ön 14 éves volt?
1.13Milyen volt a családja anyagi helyzete, amikor Ön 14 éves volt?
1.14Milyen volt családja anyagi helyzete a középiskolai osztálytársak családjához képest, amikor Ön 14 éves volt?
2.1A középiskola elvégzését követően azonnal a jelenlegi munkájához kapcsolódó területen tanult tovább?
2.2 Ha nem közvetlenül a középiskola elvégzését követően tanult tovább a jelenlegi munkájához kapcsolódó területen, akkor mit csinált? (Több válasz is lehetséges!) Csökkentse a kiválasztott opciók számát (maximum 0 válasz lehetséges).
Mennyire játszottak szerepet az alábbi tényezők abban, hogy a segítő pályát választotta?
Egyáltalán nem Hogy jól jövedelmező állást találjak Inkább nem Hogy jól jövedelmező állást találjak Inkább igen Hogy jól jövedelmező állást találjak Teljes mértékben Hogy jól jövedelmező állást találjak
Egyáltalán nem Hogy elismert foglalkozásom legyen Inkább nem Hogy elismert foglalkozásom legyen Inkább igen Hogy elismert foglalkozásom legyen Teljes mértékben Hogy elismert foglalkozásom legyen
Egyáltalán nem Könnyű elhelyezkedési lehetőség Inkább nem Könnyű elhelyezkedési lehetőség Inkább igen Könnyű elhelyezkedési lehetőség Teljes mértékben Könnyű elhelyezkedési lehetőség
Egyáltalán nem Családi élettel összeegyeztethető munkavégzés Inkább nem Családi élettel összeegyeztethető munkavégzés Inkább igen Családi élettel összeegyeztethető munkavégzés Teljes mértékben Családi élettel összeegyeztethető munkavégzés
Egyáltalán nem Hogy gyarapítsam tudásom Inkább nem Hogy gyarapítsam tudásom Inkább igen Hogy gyarapítsam tudásom Teljes mértékben Hogy gyarapítsam tudásom
Egyáltalán nem Hogy sokféle kapcsolatot alakítsak ki Inkább nem Hogy sokféle kapcsolatot alakítsak ki Inkább igen Hogy sokféle kapcsolatot alakítsak ki Teljes mértékben Hogy sokféle kapcsolatot alakítsak ki
Egyáltalán nem Családi hagyományt követtem Inkább nem Családi hagyományt követtem Inkább igen Családi hagyományt követtem Teljes mértékben Családi hagyományt követtem
Egyáltalán nem Szüleim elvárásait, tanácsait követtem Inkább nem Szüleim elvárásait, tanácsait követtem Inkább igen Szüleim elvárásait, tanácsait követtem Teljes mértékben Szüleim elvárásait, tanácsait követtem
Egyáltalán nem Van olyan ismerősöm, aki ilyen területen dolgozik Inkább nem Van olyan ismerősöm, aki ilyen területen dolgozik Inkább igen Van olyan ismerősöm, aki ilyen területen dolgozik Teljes mértékben Van olyan ismerősöm, aki ilyen területen dolgozik
Egyáltalán nem Egykori középiskolai tanárok ajánlották Inkább nem Egykori középiskolai tanárok ajánlották Inkább igen Egykori középiskolai tanárok ajánlották Teljes mértékben Egykori középiskolai tanárok ajánlották
Egyáltalán nem Pályaválasztási tanácsadó ajánlotta Inkább nem Pályaválasztási tanácsadó ajánlotta Inkább igen Pályaválasztási tanácsadó ajánlotta Teljes mértékben Pályaválasztási tanácsadó ajánlotta
Egyáltalán nem Megengedhettem magamnak anyagilag Inkább nem Megengedhettem magamnak anyagilag Inkább igen Megengedhettem magamnak anyagilag Teljes mértékben Megengedhettem magamnak anyagilag
Egyáltalán nem Társadalmi mobilitás reménye, kitörés Inkább nem Társadalmi mobilitás reménye, kitörés Inkább igen Társadalmi mobilitás reménye, kitörés Teljes mértékben Társadalmi mobilitás reménye, kitörés
Egyáltalán nem A szűkebb és tágabb környezetemben észlelt problémák késztetnek segítésre Inkább nem A szűkebb és tágabb környezetemben észlelt problémák késztetnek segítésre Inkább igen A szűkebb és tágabb környezetemben észlelt problémák késztetnek segítésre Teljes mértékben A szűkebb és tágabb környezetemben észlelt problémák késztetnek segítésre
Egyáltalán nem Egyéni képességeim miatt erre a területre érzem alkalmasnak magam Inkább nem Egyéni képességeim miatt erre a területre érzem alkalmasnak magam Inkább igen Egyéni képességeim miatt erre a területre érzem alkalmasnak magam Teljes mértékben Egyéni képességeim miatt erre a területre érzem alkalmasnak magam
Egyáltalán nem Egy konkrét kliensintézmény iránti érdeklődés Inkább nem Egy konkrét kliensintézmény iránti érdeklődés Inkább igen Egy konkrét kliensintézmény iránti érdeklődés Teljes mértékben Egy konkrét kliensintézmény iránti érdeklődés
Egyáltalán nem Egy konkrét társadalmi csoport iránti érdeklődés Inkább nem Egy konkrét társadalmi csoport iránti érdeklődés Inkább igen Egy konkrét társadalmi csoport iránti érdeklődés Teljes mértékben Egy konkrét társadalmi csoport iránti érdeklődés
Egyáltalán nem Mindenképpen segítő hivatást akartam választani Inkább nem Mindenképpen segítő hivatást akartam választani Inkább igen Mindenképpen segítő hivatást akartam választani Teljes mértékben Mindenképpen segítő hivatást akartam választani
Egyáltalán nem Olyan szakma választása, ahol emberekkel lehet foglalkozni Inkább nem Olyan szakma választása, ahol emberekkel lehet foglalkozni Inkább igen Olyan szakma választása, ahol emberekkel lehet foglalkozni Teljes mértékben Olyan szakma választása, ahol emberekkel lehet foglalkozni
Egyáltalán nem Saját gyakorlati tapasztalataim voltak a területen Inkább nem Saját gyakorlati tapasztalataim voltak a területen Inkább igen Saját gyakorlati tapasztalataim voltak a területen Teljes mértékben Saját gyakorlati tapasztalataim voltak a területen
Egyáltalán nem Vallásos nézetek miatt Inkább nem Vallásos nézetek miatt Inkább igen Vallásos nézetek miatt Teljes mértékben Vallásos nézetek miatt
Egyáltalán nem Átmeneti foglalkozás, más lehetőség hiánya Inkább nem Átmeneti foglalkozás, más lehetőség hiánya Inkább igen Átmeneti foglalkozás, más lehetőség hiánya Teljes mértékben Átmeneti foglalkozás, más lehetőség hiánya
Egy állást, munkát sokféle szempontból ítélhetünk meg. Önnek mennyire fontos az, hogy... ?
Egyáltalán nem fontos Magas legyen az elérhető kereset Nem fontos Magas legyen az elérhető kereset Fontos Magas legyen az elérhető kereset Nagyon fontos Magas legyen az elérhető kereset
Egyáltalán nem fontos Egy állás biztos legyen (kicsi legyen az elbocsátás esélye) Nem fontos Egy állás biztos legyen (kicsi legyen az elbocsátás esélye) Fontos Egy állás biztos legyen (kicsi legyen az elbocsátás esélye) Nagyon fontos Egy állás biztos legyen (kicsi legyen az elbocsátás esélye)
Egyáltalán nem fontos Jó lehetőségek legyenek a munkahelyi előrejutásra Nem fontos Jó lehetőségek legyenek a munkahelyi előrejutásra Fontos Jó lehetőségek legyenek a munkahelyi előrejutásra Nagyon fontos Jó lehetőségek legyenek a munkahelyi előrejutásra
Egyáltalán nem fontos Olyan munka legyen, ahol az ember szabadon dönti el, hogy mikor dolgozik Nem fontos Olyan munka legyen, ahol az ember szabadon dönti el, hogy mikor dolgozik Fontos Olyan munka legyen, ahol az ember szabadon dönti el, hogy mikor dolgozik Nagyon fontos Olyan munka legyen, ahol az ember szabadon dönti el, hogy mikor dolgozik
Egyáltalán nem fontos A munka érdekes legyen Nem fontos A munka érdekes legyen Fontos A munka érdekes legyen Nagyon fontos A munka érdekes legyen
Egyáltalán nem fontos A munkahely jó hangulatú legyen Nem fontos A munkahely jó hangulatú legyen Fontos A munkahely jó hangulatú legyen Nagyon fontos A munkahely jó hangulatú legyen
Egyáltalán nem fontos A munka sikerélményt nyújtson Nem fontos A munka sikerélményt nyújtson Fontos A munka sikerélményt nyújtson Nagyon fontos A munka sikerélményt nyújtson
Egyáltalán nem fontos Emberekkel lehessen találkozni Nem fontos Emberekkel lehessen találkozni Fontos Emberekkel lehessen találkozni Nagyon fontos Emberekkel lehessen találkozni
Egyáltalán nem fontos A munka hasznos legyen a társadalomnak Nem fontos A munka hasznos legyen a társadalomnak Fontos A munka hasznos legyen a társadalomnak Nagyon fontos A munka hasznos legyen a társadalomnak
Egyáltalán nem fontos A munka felelősséggel járjon Nem fontos A munka felelősséggel járjon Fontos A munka felelősséggel járjon Nagyon fontos A munka felelősséggel járjon
Egyáltalán nem fontos A munka ne legyen megerőltető Nem fontos A munka ne legyen megerőltető Fontos A munka ne legyen megerőltető Nagyon fontos A munka ne legyen megerőltető
Egyáltalán nem fontos A legtöbb döntést önállóan hozhassa meg az ember Nem fontos A legtöbb döntést önállóan hozhassa meg az ember Fontos A legtöbb döntést önállóan hozhassa meg az ember Nagyon fontos A legtöbb döntést önállóan hozhassa meg az ember
Egyáltalán nem fontos A munka lehetőséget adjon arra, hogy segíthessek másokon Nem fontos A munka lehetőséget adjon arra, hogy segíthessek másokon Fontos A munka lehetőséget adjon arra, hogy segíthessek másokon Nagyon fontos A munka lehetőséget adjon arra, hogy segíthessek másokon
Egyáltalán nem fontos Barátságosak és segítőkészek legyenek a kollégák Nem fontos Barátságosak és segítőkészek legyenek a kollégák Fontos Barátságosak és segítőkészek legyenek a kollégák Nagyon fontos Barátságosak és segítőkészek legyenek a kollégák
Egyáltalán nem fontos A munka teljesítményközpontú legyen Nem fontos A munka teljesítményközpontú legyen Fontos A munka teljesítményközpontú legyen Nagyon fontos A munka teljesítményközpontú legyen
Egyáltalán nem fontos A munka mellett a családomra is jusson idő Nem fontos A munka mellett a családomra is jusson idő Fontos A munka mellett a családomra is jusson idő Nagyon fontos A munka mellett a családomra is jusson idő
Egyáltalán nem fontos A munka mozgalmas és változatos legyen Nem fontos A munka mozgalmas és változatos legyen Fontos A munka mozgalmas és változatos legyen Nagyon fontos A munka mozgalmas és változatos legyen
Egyáltalán nem fontos Egy csapat tagjaként dolgozhassak Nem fontos Egy csapat tagjaként dolgozhassak Fontos Egy csapat tagjaként dolgozhassak Nagyon fontos Egy csapat tagjaként dolgozhassak
Egyáltalán nem fontos A munkahely közel legyen a lakóhelyemhez Nem fontos A munkahely közel legyen a lakóhelyemhez Fontos A munkahely közel legyen a lakóhelyemhez Nagyon fontos A munkahely közel legyen a lakóhelyemhez
Egyáltalán nem fontos Szakmai kihívást jelentsen a munka Nem fontos Szakmai kihívást jelentsen a munka Fontos Szakmai kihívást jelentsen a munka Nagyon fontos Szakmai kihívást jelentsen a munka
Egyáltalán nem fontos A továbbképzés biztosított legyen Nem fontos A továbbképzés biztosított legyen Fontos A továbbképzés biztosított legyen Nagyon fontos A továbbképzés biztosított legyen
Egyáltalán nem fontos A cég / intézmény híres legyen Nem fontos A cég / intézmény híres legyen Fontos A cég / intézmény híres legyen Nagyon fontos A cég / intézmény híres legyen
Egyáltalán nem fontos Bejelentett állás legyen Nem fontos Bejelentett állás legyen Fontos Bejelentett állás legyen Nagyon fontos Bejelentett állás legyen
3.1Kérem, gondoljon a jelenlegi munkájához kapcsolódó végzettségre! Milyen képzésben vett részt? (Ha több szakon is szerzett abszolutóriumot, arra gondoljon, amelyet fontosabbnak, főszakjának tart!)
3.3
Mostani tapasztalatai alapján visszatekintve, milyennek tartja a képzésben az elméleti és a gyakorlati képzés óraszámát? (Kérem, gondoljon az előbb jelölt, jelenlegi munkájához kapcsolódó végzettségre!)
Kevés Elmélet Megfelelő Elmélet Túl sok Elmélet
Kevés Gyakorlat Megfelelő Gyakorlat Túl sok Gyakorlat
3.6Az előbb jelölt, jelenlegi munkájához kapcsolódó végzettség megszerzése után összesen hány hónapig kereste első munkáját?
3.7Hogyan jutott az előbb jelölt, jelenlegi munkájához kapcsolódó végzettség megszerzése utáni első munkájához? (Kérem, ha több tényező is közrejátszott, a legfontosabbat jelölje be!)
Kérjük, osztályozza, hogy az előbb jelölt képzés mennyire fejlesztette a következő ismereteket, kompetenciákat és készségeket?
Egyáltalán nem fejlesztette A társadalmilag kedvezőtlen helyzeteket létrehozó okok felismerése. Inkább nem A társadalmilag kedvezőtlen helyzeteket létrehozó okok felismerése. Inkább igen A társadalmilag kedvezőtlen helyzeteket létrehozó okok felismerése. Teljes mértékben fejlesztette A társadalmilag kedvezőtlen helyzeteket létrehozó okok felismerése.
Egyáltalán nem fejlesztette A kulturális különbségek megértése. Inkább nem A kulturális különbségek megértése. Inkább igen A kulturális különbségek megértése. Teljes mértékben fejlesztette A kulturális különbségek megértése.
Egyáltalán nem fejlesztette A segítségnyújtás módszereinek kiválasztása. Inkább nem A segítségnyújtás módszereinek kiválasztása. Inkább igen A segítségnyújtás módszereinek kiválasztása. Teljes mértékben fejlesztette A segítségnyújtás módszereinek kiválasztása.
Egyáltalán nem fejlesztette A problémák, szükségletek, veszélyeztető tényezők kezelése. Inkább nem A problémák, szükségletek, veszélyeztető tényezők kezelése. Inkább igen A problémák, szükségletek, veszélyeztető tényezők kezelése. Teljes mértékben fejlesztette A problémák, szükségletek, veszélyeztető tényezők kezelése.
Egyáltalán nem fejlesztette A tanulói szocializáció és személyiség átfogó elemzése. Inkább nem A tanulói szocializáció és személyiség átfogó elemzése. Inkább igen A tanulói szocializáció és személyiség átfogó elemzése. Teljes mértékben fejlesztette A tanulói szocializáció és személyiség átfogó elemzése.
Egyáltalán nem fejlesztette A tanulók, pedagógusok, szülők érdekérvényesítő képességének fejlesztése. Inkább nem A tanulók, pedagógusok, szülők érdekérvényesítő képességének fejlesztése. Inkább igen A tanulók, pedagógusok, szülők érdekérvényesítő képességének fejlesztése. Teljes mértékben fejlesztette A tanulók, pedagógusok, szülők érdekérvényesítő képességének fejlesztése.
Egyáltalán nem fejlesztette A segítségnyújtás folyamatainak utánkövetése. Inkább nem A segítségnyújtás folyamatainak utánkövetése. Inkább igen A segítségnyújtás folyamatainak utánkövetése. Teljes mértékben fejlesztette A segítségnyújtás folyamatainak utánkövetése.
Egyáltalán nem fejlesztette A szakmai tevékenységhez szükséges prevenciós módszerek, technikák alkalmazása. Inkább nem A szakmai tevékenységhez szükséges prevenciós módszerek, technikák alkalmazása. Inkább igen A szakmai tevékenységhez szükséges prevenciós módszerek, technikák alkalmazása. Teljes mértékben fejlesztette A szakmai tevékenységhez szükséges prevenciós módszerek, technikák alkalmazása.
Egyáltalán nem fejlesztette A szakmai kompetenciahatárok felismerése. Inkább nem A szakmai kompetenciahatárok felismerése. Inkább igen A szakmai kompetenciahatárok felismerése. Teljes mértékben fejlesztette A szakmai kompetenciahatárok felismerése.
Egyáltalán nem fejlesztette A nevelési-oktatási folyamatok tudományos elemzése, kapcsolódó kutatások értelmezése. Inkább nem A nevelési-oktatási folyamatok tudományos elemzése, kapcsolódó kutatások értelmezése. Inkább igen A nevelési-oktatási folyamatok tudományos elemzése, kapcsolódó kutatások értelmezése. Teljes mértékben fejlesztette A nevelési-oktatási folyamatok tudományos elemzése, kapcsolódó kutatások értelmezése.
Egyáltalán nem fejlesztette Programok, pedagógiai tevékenységek szervezése. Inkább nem Programok, pedagógiai tevékenységek szervezése. Inkább igen Programok, pedagógiai tevékenységek szervezése. Teljes mértékben fejlesztette Programok, pedagógiai tevékenységek szervezése.
Egyáltalán nem fejlesztette Együttműködés a nevelés különböző szereplőivel. Inkább nem Együttműködés a nevelés különböző szereplőivel. Inkább igen Együttműködés a nevelés különböző szereplőivel. Teljes mértékben fejlesztette Együttműködés a nevelés különböző szereplőivel.
Egyáltalán nem fejlesztette A tanult ismeretek gyakorlatban történő alkalmazása. Inkább nem A tanult ismeretek gyakorlatban történő alkalmazása. Inkább igen A tanult ismeretek gyakorlatban történő alkalmazása. Teljes mértékben fejlesztette A tanult ismeretek gyakorlatban történő alkalmazása.
3.22Részt vesz jelenleg felsőfokú képzésben?
3.23Ha részt vesz jelenleg felsőfokú képzésben, milyen képzési formában?
3.24Tervei között szerepel-e a továbbtanulás 5 éven belül?
Tervezi-e, hogy 5 éven belül…
Biztos nem ... munkahelyet változtasson (munkakör megtartása mellett)? Nem valószínű ... munkahelyet változtasson (munkakör megtartása mellett)? Gondoltam már rá ... munkahelyet változtasson (munkakör megtartása mellett)? Biztos vagyok benne ... munkahelyet változtasson (munkakör megtartása mellett)?
Biztos nem ... munkakört változtasson segítő pályán belül? Nem valószínű ... munkakört változtasson segítő pályán belül? Gondoltam már rá ... munkakört változtasson segítő pályán belül? Biztos vagyok benne ... munkakört változtasson segítő pályán belül?
Biztos nem ... elhagyja a segítő pályát? Nem valószínű ... elhagyja a segítő pályát? Gondoltam már rá ... elhagyja a segítő pályát? Biztos vagyok benne ... elhagyja a segítő pályát?
Mennyire elégedett jelenlegi munkájával az alábbi szempontok szerint?
Teljesen elégedetlen vagyok A munka szakmai, tartalmi része Inkább elégedetlen vagyok A munka szakmai, tartalmi része Inkább elégedett vagyok A munka szakmai, tartalmi része Teljesen elégedett vagyok A munka szakmai, tartalmi része
Teljesen elégedetlen vagyok Szakmai előmenetel, karrierépítés Inkább elégedetlen vagyok Szakmai előmenetel, karrierépítés Inkább elégedett vagyok Szakmai előmenetel, karrierépítés Teljesen elégedett vagyok Szakmai előmenetel, karrierépítés
Teljesen elégedetlen vagyok A munka társadalmi megbecsültsége Inkább elégedetlen vagyok A munka társadalmi megbecsültsége Inkább elégedett vagyok A munka társadalmi megbecsültsége Teljesen elégedett vagyok A munka társadalmi megbecsültsége
Teljesen elégedetlen vagyok Jövedelem, juttatások Inkább elégedetlen vagyok Jövedelem, juttatások Inkább elégedett vagyok Jövedelem, juttatások Teljesen elégedett vagyok Jövedelem, juttatások
Teljesen elégedetlen vagyok Biztonságos munkakörülmények Inkább elégedetlen vagyok Biztonságos munkakörülmények Inkább elégedett vagyok Biztonságos munkakörülmények Teljesen elégedett vagyok Biztonságos munkakörülmények
Teljesen elégedetlen vagyok Munkatársakkal való együttműködés Inkább elégedetlen vagyok Munkatársakkal való együttműködés Inkább elégedett vagyok Munkatársakkal való együttműködés Teljesen elégedett vagyok Munkatársakkal való együttműködés
Teljesen elégedetlen vagyok A munka infrastrukturális feltételei Inkább elégedetlen vagyok A munka infrastrukturális feltételei Inkább elégedett vagyok A munka infrastrukturális feltételei Teljesen elégedett vagyok A munka infrastrukturális feltételei
Teljesen elégedetlen vagyok A munka tárgyi körülményei Inkább elégedetlen vagyok A munka tárgyi körülményei Inkább elégedett vagyok A munka tárgyi körülményei Teljesen elégedett vagyok A munka tárgyi körülményei
Teljesen elégedetlen vagyok A munka összességét tekintve Inkább elégedetlen vagyok A munka összességét tekintve Inkább elégedett vagyok A munka összességét tekintve Teljesen elégedett vagyok A munka összességét tekintve
3.37
3.38Felkészültnek érzi-e magát a feladatok ellátására?
Értékelje a következő állításokat!
Egyáltalán nem A feladatok ellátásához szükséges ismereteket a képzés során sajátítottam el (erre irányuló tantárgyak keretein belül). Inkább nem A feladatok ellátásához szükséges ismereteket a képzés során sajátítottam el (erre irányuló tantárgyak keretein belül). Inkább igen A feladatok ellátásához szükséges ismereteket a képzés során sajátítottam el (erre irányuló tantárgyak keretein belül). Teljes mértékben A feladatok ellátásához szükséges ismereteket a képzés során sajátítottam el (erre irányuló tantárgyak keretein belül).
Egyáltalán nem A feladatok ellátására a gyakorlatban készültem fel. Inkább nem A feladatok ellátására a gyakorlatban készültem fel. Inkább igen A feladatok ellátására a gyakorlatban készültem fel. Teljes mértékben A feladatok ellátására a gyakorlatban készültem fel.
Egyáltalán nem Erre születettem. Inkább nem Erre születettem. Inkább igen Erre születettem. Teljes mértékben Erre születettem.
Amennyiben TÖBB iskolában lát el segítő tevékenységet, iskolái között van... ?
Nincs ..., ahol magas a nagyon rossz anyagi körülmények között élő diákok aránya Van ..., ahol magas a nagyon rossz anyagi körülmények között élő diákok aránya
Nincs ..., ahol magas az átlag feletti anyagi körülmények között élő diákok aránya Van ..., ahol magas az átlag feletti anyagi körülmények között élő diákok aránya
Nincs ..., ahol magas a sajátos nevelési igényű diákok aránya Van ..., ahol magas a sajátos nevelési igényű diákok aránya
Nincs ... kisebbségi kultúrával jellemezhető iskola Van ... kisebbségi kultúrával jellemezhető iskola
Nincs ... egyházi fenntartású iskola Van ... egyházi fenntartású iskola
Nincs ... állami fenntartású iskola Van ... állami fenntartású iskola
Nincs ... alapítványi vagy magán fenntartású iskola Van ... alapítványi vagy magán fenntartású iskola
Nincs ... alternatív pedagógiához köthető intézmény Van ... alternatív pedagógiához köthető intézmény
Nincs ... általános iskola Van ... általános iskola
Nincs ... négyosztályos gimnázium Van ... négyosztályos gimnázium
Nincs ... hat vagy nyolc évfolyamos gimnázium Van ... hat vagy nyolc évfolyamos gimnázium
Nincs ... szakgimnázium / technikum Van ... szakgimnázium / technikum
Nincs ... szakközépiskola / szakképző iskola Van ... szakközépiskola / szakképző iskola
Nincs ... szakiskola és készségfejlesztő iskola Van ... szakiskola és készségfejlesztő iskola
Nincs ... kistelepülésen (község / falu / tanya) működő iskola Van ... kistelepülésen (község / falu / tanya) működő iskola
Nincs ... fővárosban vagy megyeszékhelyen működő iskola Van ... fővárosban vagy megyeszékhelyen működő iskola
4.1
4.2Kinek az alkalmazásában áll Ön?
4.4Milyen fenntartású iskola, ahol a feladatainak legnagyobb részét tölti?
4.6Milyen típusú iskola, ahol a feladatainak legnagyobb részét tölti?
4.8Milyen településtípuson működő iskola, ahol a feladatainak legnagyobb részét tölti?
4.9Hogyan jellemezné ezt az iskolát, ahol a feladatainak legnagyobb részét tölti?
4.10
4.11
4.12
Megítélése szerint, ebben az iskolában milyen százalékos arányban vannak a tanulók között olyanok, akikre érvényesek az alábbi jellemzők? (Kérjük, minden sorba írjon egy százalékos arányt! Írjon nullát, ha az iskolában nincs ilyen tanuló!)
4.13
4.14
4.15
4.16
4.17
4.18
4.19
4.20
4.21
Megítélése szerint, ebben az iskolában a tanulók hány százalékának a szülei tartoznak a következő csoportokba? (Kérjük, minden sorba írjon egy százalékos arányt! Írjon nullát, ha az iskolában nincs ilyen tanuló!)
4.22
4.23
4.24
4.25
4.26
A következő tanulói magatartás- és viselkedésformák milyen gyakran okoznak problémát ebben az iskolában? Értékeljen hétfokú skálán! Az 1 jelentse azt, hogy soha, a 7 pedig azt, hogy nagyon gyakran!
1 (soha) Rendszeres hiányzás 2 Rendszeres hiányzás 3 Rendszeres hiányzás 4 Rendszeres hiányzás 5 Rendszeres hiányzás 6 Rendszeres hiányzás 7 (nagyon gyakran) Rendszeres hiányzás
1 (soha) Rendbontás a tanteremben (órán) 2 Rendbontás a tanteremben (órán) 3 Rendbontás a tanteremben (órán) 4 Rendbontás a tanteremben (órán) 5 Rendbontás a tanteremben (órán) 6 Rendbontás a tanteremben (órán) 7 (nagyon gyakran) Rendbontás a tanteremben (órán)
1 (soha) Rongálás 2 Rongálás 3 Rongálás 4 Rongálás 5 Rongálás 6 Rongálás 7 (nagyon gyakran) Rongálás
1 (soha) Fizikai bántalmazás a gyerekek között 2 Fizikai bántalmazás a gyerekek között 3 Fizikai bántalmazás a gyerekek között 4 Fizikai bántalmazás a gyerekek között 5 Fizikai bántalmazás a gyerekek között 6 Fizikai bántalmazás a gyerekek között 7 (nagyon gyakran) Fizikai bántalmazás a gyerekek között
1 (soha) Verbális agresszió, ordítozás 2 Verbális agresszió, ordítozás 3 Verbális agresszió, ordítozás 4 Verbális agresszió, ordítozás 5 Verbális agresszió, ordítozás 6 Verbális agresszió, ordítozás 7 (nagyon gyakran) Verbális agresszió, ordítozás
1 (soha) Agresszív magatartás az iskola dolgozóival 2 Agresszív magatartás az iskola dolgozóival 3 Agresszív magatartás az iskola dolgozóival 4 Agresszív magatartás az iskola dolgozóival 5 Agresszív magatartás az iskola dolgozóival 6 Agresszív magatartás az iskola dolgozóival 7 (nagyon gyakran) Agresszív magatartás az iskola dolgozóival
1 (soha) Dohányzás 2 Dohányzás 3 Dohányzás 4 Dohányzás 5 Dohányzás 6 Dohányzás 7 (nagyon gyakran) Dohányzás
1 (soha) Alkoholfogyasztás 2 Alkoholfogyasztás 3 Alkoholfogyasztás 4 Alkoholfogyasztás 5 Alkoholfogyasztás 6 Alkoholfogyasztás 7 (nagyon gyakran) Alkoholfogyasztás
1 (soha) Drogfogyasztás 2 Drogfogyasztás 3 Drogfogyasztás 4 Drogfogyasztás 5 Drogfogyasztás 6 Drogfogyasztás 7 (nagyon gyakran) Drogfogyasztás
1 (soha) Függőség (számítógépes játék, játékgép) 2 Függőség (számítógépes játék, játékgép) 3 Függőség (számítógépes játék, játékgép) 4 Függőség (számítógépes játék, játékgép) 5 Függőség (számítógépes játék, játékgép) 6 Függőség (számítógépes játék, játékgép) 7 (nagyon gyakran) Függőség (számítógépes játék, játékgép)
1 (soha) Lopás 2 Lopás 3 Lopás 4 Lopás 5 Lopás 6 Lopás 7 (nagyon gyakran) Lopás
Ebben az iskolában mennyire jellemzőek a következő állítások? Értékeljen hétfokú skálán! 1-gyel, ha egyáltalán nem jellemző, 7-tel, ha nagyon jellemző!
1 (egyáltalán nem jellemző) A tanulók motiváltak 2 A tanulók motiváltak 3 A tanulók motiváltak 4 A tanulók motiváltak 5 A tanulók motiváltak 6 A tanulók motiváltak 7 (nagyon jellemző) A tanulók motiváltak
1 (egyáltalán nem jellemző) A tanulók körében érték a tudás, az iskolai siker 2 A tanulók körében érték a tudás, az iskolai siker 3 A tanulók körében érték a tudás, az iskolai siker 4 A tanulók körében érték a tudás, az iskolai siker 5 A tanulók körében érték a tudás, az iskolai siker 6 A tanulók körében érték a tudás, az iskolai siker 7 (nagyon jellemző) A tanulók körében érték a tudás, az iskolai siker
1 (egyáltalán nem jellemző) A tanulók gyakran hiányoznak, lógnak 2 A tanulók gyakran hiányoznak, lógnak 3 A tanulók gyakran hiányoznak, lógnak 4 A tanulók gyakran hiányoznak, lógnak 5 A tanulók gyakran hiányoznak, lógnak 6 A tanulók gyakran hiányoznak, lógnak 7 (nagyon jellemző) A tanulók gyakran hiányoznak, lógnak
1 (egyáltalán nem jellemző) A tanulók fegyelmezetlenek 2 A tanulók fegyelmezetlenek 3 A tanulók fegyelmezetlenek 4 A tanulók fegyelmezetlenek 5 A tanulók fegyelmezetlenek 6 A tanulók fegyelmezetlenek 7 (nagyon jellemző) A tanulók fegyelmezetlenek
1 (egyáltalán nem jellemző) A szülők nem segítik, nem ösztönzik gyermekük otthoni tanulását 2 A szülők nem segítik, nem ösztönzik gyermekük otthoni tanulását 3 A szülők nem segítik, nem ösztönzik gyermekük otthoni tanulását 4 A szülők nem segítik, nem ösztönzik gyermekük otthoni tanulását 5 A szülők nem segítik, nem ösztönzik gyermekük otthoni tanulását 6 A szülők nem segítik, nem ösztönzik gyermekük otthoni tanulását 7 (nagyon jellemző) A szülők nem segítik, nem ösztönzik gyermekük otthoni tanulását
Milyen gyakori, hogy munkája során együttműködik az alább felsorolt személyekkel? (Továbbra is gondoljon arra az iskolára, ahol a feladatainak legnagyobb részét tölti!)
Nincs ilyen szakember az iskolában Óvodai és iskolai szociális segítővel Soha Óvodai és iskolai szociális segítővel Ritkán Óvodai és iskolai szociális segítővel Gyakran Óvodai és iskolai szociális segítővel Nagyon gyakran Óvodai és iskolai szociális segítővel
Én töltöm be ezt a munkakört Óvodai és iskolai szociális segítővel
Nincs ilyen szakember az iskolában Gyermek- és ifjúságvédelmi felelőssel Soha Gyermek- és ifjúságvédelmi felelőssel Ritkán Gyermek- és ifjúságvédelmi felelőssel Gyakran Gyermek- és ifjúságvédelmi felelőssel Nagyon gyakran Gyermek- és ifjúságvédelmi felelőssel
Én töltöm be ezt a munkakört Gyermek- és ifjúságvédelmi felelőssel
Nincs ilyen szakember az iskolában Iskolapszichológussal Soha Iskolapszichológussal Ritkán Iskolapszichológussal Gyakran Iskolapszichológussal Nagyon gyakran Iskolapszichológussal
Én töltöm be ezt a munkakört Iskolapszichológussal
Nincs ilyen szakember az iskolában Iskolalelkésszel / lelkésszel Soha Iskolalelkésszel / lelkésszel Ritkán Iskolalelkésszel / lelkésszel Gyakran Iskolalelkésszel / lelkésszel Nagyon gyakran Iskolalelkésszel / lelkésszel
Én töltöm be ezt a munkakört Iskolalelkésszel / lelkésszel
Nincs ilyen szakember az iskolában Pedagógiai asszisztenssel Soha Pedagógiai asszisztenssel Ritkán Pedagógiai asszisztenssel Gyakran Pedagógiai asszisztenssel Nagyon gyakran Pedagógiai asszisztenssel
Én töltöm be ezt a munkakört Pedagógiai asszisztenssel
Nincs ilyen szakember az iskolában Fejlesztő pedagógussal Soha Fejlesztő pedagógussal Ritkán Fejlesztő pedagógussal Gyakran Fejlesztő pedagógussal Nagyon gyakran Fejlesztő pedagógussal
Én töltöm be ezt a munkakört Fejlesztő pedagógussal
Nincs ilyen szakember az iskolában Gyógypedagógussal Soha Gyógypedagógussal Ritkán Gyógypedagógussal Gyakran Gyógypedagógussal Nagyon gyakran Gyógypedagógussal
Én töltöm be ezt a munkakört Gyógypedagógussal
Nincs ilyen szakember az iskolában Iskolaorvossal Soha Iskolaorvossal Ritkán Iskolaorvossal Gyakran Iskolaorvossal Nagyon gyakran Iskolaorvossal
Én töltöm be ezt a munkakört Iskolaorvossal
Nincs ilyen szakember az iskolában Védőnővel Soha Védőnővel Ritkán Védőnővel Gyakran Védőnővel Nagyon gyakran Védőnővel
Én töltöm be ezt a munkakört Védőnővel
Nincs ilyen szakember az iskolában Mentálhigiénés szakemberrel Soha Mentálhigiénés szakemberrel Ritkán Mentálhigiénés szakemberrel Gyakran Mentálhigiénés szakemberrel Nagyon gyakran Mentálhigiénés szakemberrel
Én töltöm be ezt a munkakört Mentálhigiénés szakemberrel
Nincs ilyen szakember az iskolában Iskolarendőrrel Soha Iskolarendőrrel Ritkán Iskolarendőrrel Gyakran Iskolarendőrrel Nagyon gyakran Iskolarendőrrel
Én töltöm be ezt a munkakört Iskolarendőrrel
Nincs ilyen szakember az iskolában Iskolaőrrel Soha Iskolaőrrel Ritkán Iskolaőrrel Gyakran Iskolaőrrel Nagyon gyakran Iskolaőrrel
Én töltöm be ezt a munkakört Iskolaőrrel
Nincs ilyen szakember az iskolában Pedagógusokkal Soha Pedagógusokkal Ritkán Pedagógusokkal Gyakran Pedagógusokkal Nagyon gyakran Pedagógusokkal
Én töltöm be ezt a munkakört Pedagógusokkal
Nincs ilyen szakember az iskolában Iskolaigazgatóval Soha Iskolaigazgatóval Ritkán Iskolaigazgatóval Gyakran Iskolaigazgatóval Nagyon gyakran Iskolaigazgatóval
Én töltöm be ezt a munkakört Iskolaigazgatóval
Nincs ilyen szakember az iskolában Adminisztratív személyzettel Soha Adminisztratív személyzettel Ritkán Adminisztratív személyzettel Gyakran Adminisztratív személyzettel Nagyon gyakran Adminisztratív személyzettel
Én töltöm be ezt a munkakört Adminisztratív személyzettel
Mennyire igaz Ön szerint, hogy ebben az iskolában az alább felsorolt személyek partnerként tekintenek Önre?
Egyáltalán nem igaz Az iskolavezetés Inkább nem igaz Az iskolavezetés Inkább igaz Az iskolavezetés Teljes mértékben igaz Az iskolavezetés
Egyáltalán nem igaz A pedagógusok Inkább nem igaz A pedagógusok Inkább igaz A pedagógusok Teljes mértékben igaz A pedagógusok
Egyáltalán nem igaz A szülők Inkább nem igaz A szülők Inkább igaz A szülők Teljes mértékben igaz A szülők
Egyáltalán nem igaz Az egyéb iskolai segítő szakemberek Inkább nem igaz Az egyéb iskolai segítő szakemberek Inkább igaz Az egyéb iskolai segítő szakemberek Teljes mértékben igaz Az egyéb iskolai segítő szakemberek
Milyen gyakorisággal végzi az alábbi tevékenységeket ebben az iskolában, ahol a feladatainak legnagyobb részét tölti?
Soha Egyéni segítő beszélgetés a gyermekekkel Ritkán Egyéni segítő beszélgetés a gyermekekkel Havonta egyszer Egyéni segítő beszélgetés a gyermekekkel Havonta többször Egyéni segítő beszélgetés a gyermekekkel Hetente egyszer Egyéni segítő beszélgetés a gyermekekkel Hetente többször Egyéni segítő beszélgetés a gyermekekkel Naponta Egyéni segítő beszélgetés a gyermekekkel
Soha A tanulók megfigyelése csoporthelyzetben Ritkán A tanulók megfigyelése csoporthelyzetben Havonta egyszer A tanulók megfigyelése csoporthelyzetben Havonta többször A tanulók megfigyelése csoporthelyzetben Hetente egyszer A tanulók megfigyelése csoporthelyzetben Hetente többször A tanulók megfigyelése csoporthelyzetben Naponta A tanulók megfigyelése csoporthelyzetben
Soha Osztályfőnöki órán meghívott előadó voltam Ritkán Osztályfőnöki órán meghívott előadó voltam Havonta egyszer Osztályfőnöki órán meghívott előadó voltam Havonta többször Osztályfőnöki órán meghívott előadó voltam Hetente egyszer Osztályfőnöki órán meghívott előadó voltam Hetente többször Osztályfőnöki órán meghívott előadó voltam Naponta Osztályfőnöki órán meghívott előadó voltam
Soha Osztályfoglalkozások különböző témákban (ismeretterjesztő, közösségfejlesztő, érzékenyítő, anti-bullying programok, stb.) Ritkán Osztályfoglalkozások különböző témákban (ismeretterjesztő, közösségfejlesztő, érzékenyítő, anti-bullying programok, stb.) Havonta egyszer Osztályfoglalkozások különböző témákban (ismeretterjesztő, közösségfejlesztő, érzékenyítő, anti-bullying programok, stb.) Havonta többször Osztályfoglalkozások különböző témákban (ismeretterjesztő, közösségfejlesztő, érzékenyítő, anti-bullying programok, stb.) Hetente egyszer Osztályfoglalkozások különböző témákban (ismeretterjesztő, közösségfejlesztő, érzékenyítő, anti-bullying programok, stb.) Hetente többször Osztályfoglalkozások különböző témákban (ismeretterjesztő, közösségfejlesztő, érzékenyítő, anti-bullying programok, stb.) Naponta Osztályfoglalkozások különböző témákban (ismeretterjesztő, közösségfejlesztő, érzékenyítő, anti-bullying programok, stb.)
Soha Szociometriai vizsgálatok tanulói közösségekben Ritkán Szociometriai vizsgálatok tanulói közösségekben Havonta egyszer Szociometriai vizsgálatok tanulói közösségekben Havonta többször Szociometriai vizsgálatok tanulói közösségekben Hetente egyszer Szociometriai vizsgálatok tanulói közösségekben Hetente többször Szociometriai vizsgálatok tanulói közösségekben Naponta Szociometriai vizsgálatok tanulói közösségekben
Soha Osztályszintű segítő beszélgetés Ritkán Osztályszintű segítő beszélgetés Havonta egyszer Osztályszintű segítő beszélgetés Havonta többször Osztályszintű segítő beszélgetés Hetente egyszer Osztályszintű segítő beszélgetés Hetente többször Osztályszintű segítő beszélgetés Naponta Osztályszintű segítő beszélgetés
Soha Csoportos beszélgetés gyermekekkel Ritkán Csoportos beszélgetés gyermekekkel Havonta egyszer Csoportos beszélgetés gyermekekkel Havonta többször Csoportos beszélgetés gyermekekkel Hetente egyszer Csoportos beszélgetés gyermekekkel Hetente többször Csoportos beszélgetés gyermekekkel Naponta Csoportos beszélgetés gyermekekkel
Soha Szabadidős programok, kirándulások szervezése gyermekeknek Ritkán Szabadidős programok, kirándulások szervezése gyermekeknek Havonta egyszer Szabadidős programok, kirándulások szervezése gyermekeknek Havonta többször Szabadidős programok, kirándulások szervezése gyermekeknek Hetente egyszer Szabadidős programok, kirándulások szervezése gyermekeknek Hetente többször Szabadidős programok, kirándulások szervezése gyermekeknek Naponta Szabadidős programok, kirándulások szervezése gyermekeknek
Soha Szükség szerint szűrővizsgálatok, preventív feladatok megszervezése (tanulás, beilleszkedés, mentálhigiéné területén) Ritkán Szükség szerint szűrővizsgálatok, preventív feladatok megszervezése (tanulás, beilleszkedés, mentálhigiéné területén) Havonta egyszer Szükség szerint szűrővizsgálatok, preventív feladatok megszervezése (tanulás, beilleszkedés, mentálhigiéné területén) Havonta többször Szükség szerint szűrővizsgálatok, preventív feladatok megszervezése (tanulás, beilleszkedés, mentálhigiéné területén) Hetente egyszer Szükség szerint szűrővizsgálatok, preventív feladatok megszervezése (tanulás, beilleszkedés, mentálhigiéné területén) Hetente többször Szükség szerint szűrővizsgálatok, preventív feladatok megszervezése (tanulás, beilleszkedés, mentálhigiéné területén) Naponta Szükség szerint szűrővizsgálatok, preventív feladatok megszervezése (tanulás, beilleszkedés, mentálhigiéné területén)
Soha Egyéni foglalkozás tanulási nehézségek kezelésére Ritkán Egyéni foglalkozás tanulási nehézségek kezelésére Havonta egyszer Egyéni foglalkozás tanulási nehézségek kezelésére Havonta többször Egyéni foglalkozás tanulási nehézségek kezelésére Hetente egyszer Egyéni foglalkozás tanulási nehézségek kezelésére Hetente többször Egyéni foglalkozás tanulási nehézségek kezelésére Naponta Egyéni foglalkozás tanulási nehézségek kezelésére
Soha Csoportos foglalkozás tanulási nehézségek kezelésére Ritkán Csoportos foglalkozás tanulási nehézségek kezelésére Havonta egyszer Csoportos foglalkozás tanulási nehézségek kezelésére Havonta többször Csoportos foglalkozás tanulási nehézségek kezelésére Hetente egyszer Csoportos foglalkozás tanulási nehézségek kezelésére Hetente többször Csoportos foglalkozás tanulási nehézségek kezelésére Naponta Csoportos foglalkozás tanulási nehézségek kezelésére
Soha Információs tájékoztató alkalmak a szülőknek Ritkán Információs tájékoztató alkalmak a szülőknek Havonta egyszer Információs tájékoztató alkalmak a szülőknek Havonta többször Információs tájékoztató alkalmak a szülőknek Hetente egyszer Információs tájékoztató alkalmak a szülőknek Hetente többször Információs tájékoztató alkalmak a szülőknek Naponta Információs tájékoztató alkalmak a szülőknek
Soha Hivatalos ügyek intézésében való segítségnyújtás a szülőknek Ritkán Hivatalos ügyek intézésében való segítségnyújtás a szülőknek Havonta egyszer Hivatalos ügyek intézésében való segítségnyújtás a szülőknek Havonta többször Hivatalos ügyek intézésében való segítségnyújtás a szülőknek Hetente egyszer Hivatalos ügyek intézésében való segítségnyújtás a szülőknek Hetente többször Hivatalos ügyek intézésében való segítségnyújtás a szülőknek Naponta Hivatalos ügyek intézésében való segítségnyújtás a szülőknek
Soha Konkrét problémához fűződő egyéni konzultáció a szülőkkel Ritkán Konkrét problémához fűződő egyéni konzultáció a szülőkkel Havonta egyszer Konkrét problémához fűződő egyéni konzultáció a szülőkkel Havonta többször Konkrét problémához fűződő egyéni konzultáció a szülőkkel Hetente egyszer Konkrét problémához fűződő egyéni konzultáció a szülőkkel Hetente többször Konkrét problémához fűződő egyéni konzultáció a szülőkkel Naponta Konkrét problémához fűződő egyéni konzultáció a szülőkkel
Soha Szülőknek szóló csoportos foglalkozások szervezése, vezetése Ritkán Szülőknek szóló csoportos foglalkozások szervezése, vezetése Havonta egyszer Szülőknek szóló csoportos foglalkozások szervezése, vezetése Havonta többször Szülőknek szóló csoportos foglalkozások szervezése, vezetése Hetente egyszer Szülőknek szóló csoportos foglalkozások szervezése, vezetése Hetente többször Szülőknek szóló csoportos foglalkozások szervezése, vezetése Naponta Szülőknek szóló csoportos foglalkozások szervezése, vezetése
Soha Krízisintervenció a családokban Ritkán Krízisintervenció a családokban Havonta egyszer Krízisintervenció a családokban Havonta többször Krízisintervenció a családokban Hetente egyszer Krízisintervenció a családokban Hetente többször Krízisintervenció a családokban Naponta Krízisintervenció a családokban
Soha Szabadidős programok, kirándulások szervezése szülőknek Ritkán Szabadidős programok, kirándulások szervezése szülőknek Havonta egyszer Szabadidős programok, kirándulások szervezése szülőknek Havonta többször Szabadidős programok, kirándulások szervezése szülőknek Hetente egyszer Szabadidős programok, kirándulások szervezése szülőknek Hetente többször Szabadidős programok, kirándulások szervezése szülőknek Naponta Szabadidős programok, kirándulások szervezése szülőknek
Soha Átveszem, átadom a tanulót a szülőtől, gondozótól Ritkán Átveszem, átadom a tanulót a szülőtől, gondozótól Havonta egyszer Átveszem, átadom a tanulót a szülőtől, gondozótól Havonta többször Átveszem, átadom a tanulót a szülőtől, gondozótól Hetente egyszer Átveszem, átadom a tanulót a szülőtől, gondozótól Hetente többször Átveszem, átadom a tanulót a szülőtől, gondozótól Naponta Átveszem, átadom a tanulót a szülőtől, gondozótól
Soha A pedagógussal egyeztetve tájékoztatom a szülőt a tanulót érintő napi eseményekről Ritkán A pedagógussal egyeztetve tájékoztatom a szülőt a tanulót érintő napi eseményekről Havonta egyszer A pedagógussal egyeztetve tájékoztatom a szülőt a tanulót érintő napi eseményekről Havonta többször A pedagógussal egyeztetve tájékoztatom a szülőt a tanulót érintő napi eseményekről Hetente egyszer A pedagógussal egyeztetve tájékoztatom a szülőt a tanulót érintő napi eseményekről Hetente többször A pedagógussal egyeztetve tájékoztatom a szülőt a tanulót érintő napi eseményekről Naponta A pedagógussal egyeztetve tájékoztatom a szülőt a tanulót érintő napi eseményekről
Soha Családlátogatás Ritkán Családlátogatás Havonta egyszer Családlátogatás Havonta többször Családlátogatás Hetente egyszer Családlátogatás Hetente többször Családlátogatás Naponta Családlátogatás
Soha Prevenciós megbeszélés a pedagógusokkal Ritkán Prevenciós megbeszélés a pedagógusokkal Havonta egyszer Prevenciós megbeszélés a pedagógusokkal Havonta többször Prevenciós megbeszélés a pedagógusokkal Hetente egyszer Prevenciós megbeszélés a pedagógusokkal Hetente többször Prevenciós megbeszélés a pedagógusokkal Naponta Prevenciós megbeszélés a pedagógusokkal
Soha Konkrét problémához fűződő egyéni konzultáció a pedagógusokkal Ritkán Konkrét problémához fűződő egyéni konzultáció a pedagógusokkal Havonta egyszer Konkrét problémához fűződő egyéni konzultáció a pedagógusokkal Havonta többször Konkrét problémához fűződő egyéni konzultáció a pedagógusokkal Hetente egyszer Konkrét problémához fűződő egyéni konzultáció a pedagógusokkal Hetente többször Konkrét problémához fűződő egyéni konzultáció a pedagógusokkal Naponta Konkrét problémához fűződő egyéni konzultáció a pedagógusokkal
Soha Részvétel szülői és nevelőtestületi értekezleten Ritkán Részvétel szülői és nevelőtestületi értekezleten Havonta egyszer Részvétel szülői és nevelőtestületi értekezleten Havonta többször Részvétel szülői és nevelőtestületi értekezleten Hetente egyszer Részvétel szülői és nevelőtestületi értekezleten Hetente többször Részvétel szülői és nevelőtestületi értekezleten Naponta Részvétel szülői és nevelőtestületi értekezleten
Soha Részvétel a szülő-pedagógus megbeszélésen Ritkán Részvétel a szülő-pedagógus megbeszélésen Havonta egyszer Részvétel a szülő-pedagógus megbeszélésen Havonta többször Részvétel a szülő-pedagógus megbeszélésen Hetente egyszer Részvétel a szülő-pedagógus megbeszélésen Hetente többször Részvétel a szülő-pedagógus megbeszélésen Naponta Részvétel a szülő-pedagógus megbeszélésen
Soha Érzékenyítő nevelőtestületi programok, tréningek tartása Ritkán Érzékenyítő nevelőtestületi programok, tréningek tartása Havonta egyszer Érzékenyítő nevelőtestületi programok, tréningek tartása Havonta többször Érzékenyítő nevelőtestületi programok, tréningek tartása Hetente egyszer Érzékenyítő nevelőtestületi programok, tréningek tartása Hetente többször Érzékenyítő nevelőtestületi programok, tréningek tartása Naponta Érzékenyítő nevelőtestületi programok, tréningek tartása
Soha Pedagógusok által szervezett szabadidős programok előkészítése (terem berendezése, eszközök, anyagok előkészítése stb.) Ritkán Pedagógusok által szervezett szabadidős programok előkészítése (terem berendezése, eszközök, anyagok előkészítése stb.) Havonta egyszer Pedagógusok által szervezett szabadidős programok előkészítése (terem berendezése, eszközök, anyagok előkészítése stb.) Havonta többször Pedagógusok által szervezett szabadidős programok előkészítése (terem berendezése, eszközök, anyagok előkészítése stb.) Hetente egyszer Pedagógusok által szervezett szabadidős programok előkészítése (terem berendezése, eszközök, anyagok előkészítése stb.) Hetente többször Pedagógusok által szervezett szabadidős programok előkészítése (terem berendezése, eszközök, anyagok előkészítése stb.) Naponta Pedagógusok által szervezett szabadidős programok előkészítése (terem berendezése, eszközök, anyagok előkészítése stb.)
Soha Megbeszélés az iskolai segítő szakemberekkel Ritkán Megbeszélés az iskolai segítő szakemberekkel Havonta egyszer Megbeszélés az iskolai segítő szakemberekkel Havonta többször Megbeszélés az iskolai segítő szakemberekkel Hetente egyszer Megbeszélés az iskolai segítő szakemberekkel Hetente többször Megbeszélés az iskolai segítő szakemberekkel Naponta Megbeszélés az iskolai segítő szakemberekkel
Soha Kapcsolattartás az együttműködő intézményekkel Ritkán Kapcsolattartás az együttműködő intézményekkel Havonta egyszer Kapcsolattartás az együttműködő intézményekkel Havonta többször Kapcsolattartás az együttműködő intézményekkel Hetente egyszer Kapcsolattartás az együttműködő intézményekkel Hetente többször Kapcsolattartás az együttműködő intézményekkel Naponta Kapcsolattartás az együttműködő intézményekkel
Soha Részvétel az iskolai rendezvényeken Ritkán Részvétel az iskolai rendezvényeken Havonta egyszer Részvétel az iskolai rendezvényeken Havonta többször Részvétel az iskolai rendezvényeken Hetente egyszer Részvétel az iskolai rendezvényeken Hetente többször Részvétel az iskolai rendezvényeken Naponta Részvétel az iskolai rendezvényeken
Soha Pályaorientációban való közreműködés Ritkán Pályaorientációban való közreműködés Havonta egyszer Pályaorientációban való közreműködés Havonta többször Pályaorientációban való közreműködés Hetente egyszer Pályaorientációban való közreműködés Hetente többször Pályaorientációban való közreműködés Naponta Pályaorientációban való közreműködés
Soha Felügyelem a rám bízott tanulókat Ritkán Felügyelem a rám bízott tanulókat Havonta egyszer Felügyelem a rám bízott tanulókat Havonta többször Felügyelem a rám bízott tanulókat Hetente egyszer Felügyelem a rám bízott tanulókat Hetente többször Felügyelem a rám bízott tanulókat Naponta Felügyelem a rám bízott tanulókat
Soha Intézményen belül (foglalkoztató termek, ebédlő, tornaterem stb.) szükség szerint kísérem a tanulót Ritkán Intézményen belül (foglalkoztató termek, ebédlő, tornaterem stb.) szükség szerint kísérem a tanulót Havonta egyszer Intézményen belül (foglalkoztató termek, ebédlő, tornaterem stb.) szükség szerint kísérem a tanulót Havonta többször Intézményen belül (foglalkoztató termek, ebédlő, tornaterem stb.) szükség szerint kísérem a tanulót Hetente egyszer Intézményen belül (foglalkoztató termek, ebédlő, tornaterem stb.) szükség szerint kísérem a tanulót Hetente többször Intézményen belül (foglalkoztató termek, ebédlő, tornaterem stb.) szükség szerint kísérem a tanulót Naponta Intézményen belül (foglalkoztató termek, ebédlő, tornaterem stb.) szükség szerint kísérem a tanulót
Soha Intézményen kívül foglalkozások, programok helyszíneire, kirándulásokra, tanulmányi sétákra stb. kísérem a tanuló(ka)t Ritkán Intézményen kívül foglalkozások, programok helyszíneire, kirándulásokra, tanulmányi sétákra stb. kísérem a tanuló(ka)t Havonta egyszer Intézményen kívül foglalkozások, programok helyszíneire, kirándulásokra, tanulmányi sétákra stb. kísérem a tanuló(ka)t Havonta többször Intézményen kívül foglalkozások, programok helyszíneire, kirándulásokra, tanulmányi sétákra stb. kísérem a tanuló(ka)t Hetente egyszer Intézményen kívül foglalkozások, programok helyszíneire, kirándulásokra, tanulmányi sétákra stb. kísérem a tanuló(ka)t Hetente többször Intézményen kívül foglalkozások, programok helyszíneire, kirándulásokra, tanulmányi sétákra stb. kísérem a tanuló(ka)t Naponta Intézményen kívül foglalkozások, programok helyszíneire, kirándulásokra, tanulmányi sétákra stb. kísérem a tanuló(ka)t
Soha Szervezem, felügyelem a csoportos étkezéseket Ritkán Szervezem, felügyelem a csoportos étkezéseket Havonta egyszer Szervezem, felügyelem a csoportos étkezéseket Havonta többször Szervezem, felügyelem a csoportos étkezéseket Hetente egyszer Szervezem, felügyelem a csoportos étkezéseket Hetente többször Szervezem, felügyelem a csoportos étkezéseket Naponta Szervezem, felügyelem a csoportos étkezéseket
Soha Egyeztetem a pedagógussal a tanórai foglalkozásokhoz szükséges teendőket Ritkán Egyeztetem a pedagógussal a tanórai foglalkozásokhoz szükséges teendőket Havonta egyszer Egyeztetem a pedagógussal a tanórai foglalkozásokhoz szükséges teendőket Havonta többször Egyeztetem a pedagógussal a tanórai foglalkozásokhoz szükséges teendőket Hetente egyszer Egyeztetem a pedagógussal a tanórai foglalkozásokhoz szükséges teendőket Hetente többször Egyeztetem a pedagógussal a tanórai foglalkozásokhoz szükséges teendőket Naponta Egyeztetem a pedagógussal a tanórai foglalkozásokhoz szükséges teendőket
Soha Előkészítem a tanórai foglalkozások során szükséges eszközöket Ritkán Előkészítem a tanórai foglalkozások során szükséges eszközöket Havonta egyszer Előkészítem a tanórai foglalkozások során szükséges eszközöket Havonta többször Előkészítem a tanórai foglalkozások során szükséges eszközöket Hetente egyszer Előkészítem a tanórai foglalkozások során szükséges eszközöket Hetente többször Előkészítem a tanórai foglalkozások során szükséges eszközöket Naponta Előkészítem a tanórai foglalkozások során szükséges eszközöket
Soha Berendezem a termet a tanórai foglalkozások igényeinek megfelelően Ritkán Berendezem a termet a tanórai foglalkozások igényeinek megfelelően Havonta egyszer Berendezem a termet a tanórai foglalkozások igényeinek megfelelően Havonta többször Berendezem a termet a tanórai foglalkozások igényeinek megfelelően Hetente egyszer Berendezem a termet a tanórai foglalkozások igényeinek megfelelően Hetente többször Berendezem a termet a tanórai foglalkozások igényeinek megfelelően Naponta Berendezem a termet a tanórai foglalkozások igényeinek megfelelően
Soha Együttműködök a pedagógussal a tanórákon az általános jellegű oktató, nevelő munkában Ritkán Együttműködök a pedagógussal a tanórákon az általános jellegű oktató, nevelő munkában Havonta egyszer Együttműködök a pedagógussal a tanórákon az általános jellegű oktató, nevelő munkában Havonta többször Együttműködök a pedagógussal a tanórákon az általános jellegű oktató, nevelő munkában Hetente egyszer Együttműködök a pedagógussal a tanórákon az általános jellegű oktató, nevelő munkában Hetente többször Együttműködök a pedagógussal a tanórákon az általános jellegű oktató, nevelő munkában Naponta Együttműködök a pedagógussal a tanórákon az általános jellegű oktató, nevelő munkában
Soha Segítem, bátorítom a tanulót általános jellegű egyéni és csoportos feladatai megoldásában Ritkán Segítem, bátorítom a tanulót általános jellegű egyéni és csoportos feladatai megoldásában Havonta egyszer Segítem, bátorítom a tanulót általános jellegű egyéni és csoportos feladatai megoldásában Havonta többször Segítem, bátorítom a tanulót általános jellegű egyéni és csoportos feladatai megoldásában Hetente egyszer Segítem, bátorítom a tanulót általános jellegű egyéni és csoportos feladatai megoldásában Hetente többször Segítem, bátorítom a tanulót általános jellegű egyéni és csoportos feladatai megoldásában Naponta Segítem, bátorítom a tanulót általános jellegű egyéni és csoportos feladatai megoldásában
Soha A pedagógus irányításával közreműködök a tanulót fejlesztő, korrekciós tevékenységben Ritkán A pedagógus irányításával közreműködök a tanulót fejlesztő, korrekciós tevékenységben Havonta egyszer A pedagógus irányításával közreműködök a tanulót fejlesztő, korrekciós tevékenységben Havonta többször A pedagógus irányításával közreműködök a tanulót fejlesztő, korrekciós tevékenységben Hetente egyszer A pedagógus irányításával közreműködök a tanulót fejlesztő, korrekciós tevékenységben Hetente többször A pedagógus irányításával közreműködök a tanulót fejlesztő, korrekciós tevékenységben Naponta A pedagógus irányításával közreműködök a tanulót fejlesztő, korrekciós tevékenységben
Soha Egyénileg segítek a tanulónak a tanórai és tanórán kívüli foglalkozásokon Ritkán Egyénileg segítek a tanulónak a tanórai és tanórán kívüli foglalkozásokon Havonta egyszer Egyénileg segítek a tanulónak a tanórai és tanórán kívüli foglalkozásokon Havonta többször Egyénileg segítek a tanulónak a tanórai és tanórán kívüli foglalkozásokon Hetente egyszer Egyénileg segítek a tanulónak a tanórai és tanórán kívüli foglalkozásokon Hetente többször Egyénileg segítek a tanulónak a tanórai és tanórán kívüli foglalkozásokon Naponta Egyénileg segítek a tanulónak a tanórai és tanórán kívüli foglalkozásokon
Soha Közreműködök a tanórák és a napközis foglalkozások rendjének biztosításában Ritkán Közreműködök a tanórák és a napközis foglalkozások rendjének biztosításában Havonta egyszer Közreműködök a tanórák és a napközis foglalkozások rendjének biztosításában Havonta többször Közreműködök a tanórák és a napközis foglalkozások rendjének biztosításában Hetente egyszer Közreműködök a tanórák és a napközis foglalkozások rendjének biztosításában Hetente többször Közreműködök a tanórák és a napközis foglalkozások rendjének biztosításában Naponta Közreműködök a tanórák és a napközis foglalkozások rendjének biztosításában
Soha Közreműködök a tanórai foglalkozásokon az általános jellegű oktatási és technikai eszközök kezelésében Ritkán Közreműködök a tanórai foglalkozásokon az általános jellegű oktatási és technikai eszközök kezelésében Havonta egyszer Közreműködök a tanórai foglalkozásokon az általános jellegű oktatási és technikai eszközök kezelésében Havonta többször Közreműködök a tanórai foglalkozásokon az általános jellegű oktatási és technikai eszközök kezelésében Hetente egyszer Közreműködök a tanórai foglalkozásokon az általános jellegű oktatási és technikai eszközök kezelésében Hetente többször Közreműködök a tanórai foglalkozásokon az általános jellegű oktatási és technikai eszközök kezelésében Naponta Közreműködök a tanórai foglalkozásokon az általános jellegű oktatási és technikai eszközök kezelésében
Soha Közreműködök adminisztrációs teendők ellátásában Ritkán Közreműködök adminisztrációs teendők ellátásában Havonta egyszer Közreműködök adminisztrációs teendők ellátásában Havonta többször Közreműködök adminisztrációs teendők ellátásában Hetente egyszer Közreműködök adminisztrációs teendők ellátásában Hetente többször Közreműködök adminisztrációs teendők ellátásában Naponta Közreműködök adminisztrációs teendők ellátásában
Soha Egyéb Ritkán Egyéb Havonta egyszer Egyéb Havonta többször Egyéb Hetente egyszer Egyéb Hetente többször Egyéb Naponta Egyéb
5.1Fent van-e az iskola honlapján, hogy Önt a szülők hol tudják elérni?
5.2
5.3
5.4
Ön szerint mennyire tartják a szülők saját szülői feladatuknak az alábbi tevékenységeket ebben az iskolában, ahol a feladatainak legnagyobb részét tölti?
Senki nem tartja feladatnak A lakhatás, egészség, biztonság feltételeinek megteremtése Kevesen tartják feladatnak A lakhatás, egészség, biztonság feltételeinek megteremtése Többség feladatnak tartja A lakhatás, egészség, biztonság feltételeinek megteremtése Mindenki feladatnak tartja A lakhatás, egészség, biztonság feltételeinek megteremtése
Senki nem tartja feladatnak A gyermek és a szülő közötti nyílt és őszinte beszélgetések Kevesen tartják feladatnak A gyermek és a szülő közötti nyílt és őszinte beszélgetések Többség feladatnak tartja A gyermek és a szülő közötti nyílt és őszinte beszélgetések Mindenki feladatnak tartja A gyermek és a szülő közötti nyílt és őszinte beszélgetések
Senki nem tartja feladatnak A gyermek tanulási feltételeinek megteremtése Kevesen tartják feladatnak A gyermek tanulási feltételeinek megteremtése Többség feladatnak tartja A gyermek tanulási feltételeinek megteremtése Mindenki feladatnak tartja A gyermek tanulási feltételeinek megteremtése
Senki nem tartja feladatnak A gyermek iskolai beilleszkedésének segítése Kevesen tartják feladatnak A gyermek iskolai beilleszkedésének segítése Többség feladatnak tartja A gyermek iskolai beilleszkedésének segítése Mindenki feladatnak tartja A gyermek iskolai beilleszkedésének segítése
Senki nem tartja feladatnak Az iskolával való kapcsolat keresése Kevesen tartják feladatnak Az iskolával való kapcsolat keresése Többség feladatnak tartja Az iskolával való kapcsolat keresése Mindenki feladatnak tartja Az iskolával való kapcsolat keresése
Senki nem tartja feladatnak Aktív részvétel az iskola / osztály életében Kevesen tartják feladatnak Aktív részvétel az iskola / osztály életében Többség feladatnak tartja Aktív részvétel az iskola / osztály életében Mindenki feladatnak tartja Aktív részvétel az iskola / osztály életében
Senki nem tartja feladatnak Segítségnyújtás a házi feladatokban, felkészülésben Kevesen tartják feladatnak Segítségnyújtás a házi feladatokban, felkészülésben Többség feladatnak tartja Segítségnyújtás a házi feladatokban, felkészülésben Mindenki feladatnak tartja Segítségnyújtás a házi feladatokban, felkészülésben
Senki nem tartja feladatnak Segítségnyújtás a gyermek tanulmányaival kapcsolatos döntések meghozatalában Kevesen tartják feladatnak Segítségnyújtás a gyermek tanulmányaival kapcsolatos döntések meghozatalában Többség feladatnak tartja Segítségnyújtás a gyermek tanulmányaival kapcsolatos döntések meghozatalában Mindenki feladatnak tartja Segítségnyújtás a gyermek tanulmányaival kapcsolatos döntések meghozatalában
Senki nem tartja feladatnak Részvétel az iskolai szülői testületek munkájában Kevesen tartják feladatnak Részvétel az iskolai szülői testületek munkájában Többség feladatnak tartja Részvétel az iskolai szülői testületek munkájában Mindenki feladatnak tartja Részvétel az iskolai szülői testületek munkájában
Senki nem tartja feladatnak Önkéntes munkát végezni az iskolában Kevesen tartják feladatnak Önkéntes munkát végezni az iskolában Többség feladatnak tartja Önkéntes munkát végezni az iskolában Mindenki feladatnak tartja Önkéntes munkát végezni az iskolában
Senki nem tartja feladatnak Munkájával hozzájárulni az iskola működéséhez Kevesen tartják feladatnak Munkájával hozzájárulni az iskola működéséhez Többség feladatnak tartja Munkájával hozzájárulni az iskola működéséhez Mindenki feladatnak tartja Munkájával hozzájárulni az iskola működéséhez
Senki nem tartja feladatnak Gyermek barátainak, osztálytársainak szüleivel való kapcsolat kiépítése Kevesen tartják feladatnak Gyermek barátainak, osztálytársainak szüleivel való kapcsolat kiépítése Többség feladatnak tartja Gyermek barátainak, osztálytársainak szüleivel való kapcsolat kiépítése Mindenki feladatnak tartja Gyermek barátainak, osztálytársainak szüleivel való kapcsolat kiépítése
Senki nem tartja feladatnak A gyermek szabadidejének tartalmas kitöltése Kevesen tartják feladatnak A gyermek szabadidejének tartalmas kitöltése Többség feladatnak tartja A gyermek szabadidejének tartalmas kitöltése Mindenki feladatnak tartja A gyermek szabadidejének tartalmas kitöltése
Senki nem tartja feladatnak A gyermek hosszú távú jövőjének megtervezése Kevesen tartják feladatnak A gyermek hosszú távú jövőjének megtervezése Többség feladatnak tartja A gyermek hosszú távú jövőjének megtervezése Mindenki feladatnak tartja A gyermek hosszú távú jövőjének megtervezése
Senki nem tartja feladatnak Az otthonon kívül töltött szabadidő figyelemmel kísérése Kevesen tartják feladatnak Az otthonon kívül töltött szabadidő figyelemmel kísérése Többség feladatnak tartja Az otthonon kívül töltött szabadidő figyelemmel kísérése Mindenki feladatnak tartja Az otthonon kívül töltött szabadidő figyelemmel kísérése
Senki nem tartja feladatnak A baráti kör alakulásának, összetételének figyelemmel kísérése Kevesen tartják feladatnak A baráti kör alakulásának, összetételének figyelemmel kísérése Többség feladatnak tartja A baráti kör alakulásának, összetételének figyelemmel kísérése Mindenki feladatnak tartja A baráti kör alakulásának, összetételének figyelemmel kísérése
Honnan származik a szülők szülői tudása, Ön szerint? Jelölje 1-gyel, ha senkire nem jellemző, 4-el, ha mindenkire jellemző!
1 (senkire nem jellemző) Gyermekként a családban szerzik a tudást 2 Gyermekként a családban szerzik a tudást 3 Gyermekként a családban szerzik a tudást 4 (mindenkire jellemző) Gyermekként a családban szerzik a tudást
1 (senkire nem jellemző) Felnőttként az életben szerzik a tudást 2 Felnőttként az életben szerzik a tudást 3 Felnőttként az életben szerzik a tudást 4 (mindenkire jellemző) Felnőttként az életben szerzik a tudást
1 (senkire nem jellemző) Saját gyermeknevelési tapasztalatból 2 Saját gyermeknevelési tapasztalatból 3 Saját gyermeknevelési tapasztalatból 4 (mindenkire jellemző) Saját gyermeknevelési tapasztalatból
1 (senkire nem jellemző) Családi életre nevelés tantárgy 2 Családi életre nevelés tantárgy 3 Családi életre nevelés tantárgy 4 (mindenkire jellemző) Családi életre nevelés tantárgy
1 (senkire nem jellemző) Középiskolai vagy felsőoktatási tananyag 2 Középiskolai vagy felsőoktatási tananyag 3 Középiskolai vagy felsőoktatási tananyag 4 (mindenkire jellemző) Középiskolai vagy felsőoktatási tananyag
1 (senkire nem jellemző) Médiaszemélyiségektől (pl. influenszerektől, youtuberektől) vett minták 2 Médiaszemélyiségektől (pl. influenszerektől, youtuberektől) vett minták 3 Médiaszemélyiségektől (pl. influenszerektől, youtuberektől) vett minták 4 (mindenkire jellemző) Médiaszemélyiségektől (pl. influenszerektől, youtuberektől) vett minták
1 (senkire nem jellemző) Közösségi médiacsoportok (pl. Facebook csoportok, fórumok) 2 Közösségi médiacsoportok (pl. Facebook csoportok, fórumok) 3 Közösségi médiacsoportok (pl. Facebook csoportok, fórumok) 4 (mindenkire jellemző) Közösségi médiacsoportok (pl. Facebook csoportok, fórumok)
1 (senkire nem jellemző) Továbbképzés, önképzés 2 Továbbképzés, önképzés 3 Továbbképzés, önképzés 4 (mindenkire jellemző) Továbbképzés, önképzés
1 (senkire nem jellemző) A saját gyermeknevelési hibákból való tanulás 2 A saját gyermeknevelési hibákból való tanulás 3 A saját gyermeknevelési hibákból való tanulás 4 (mindenkire jellemző) A saját gyermeknevelési hibákból való tanulás
1 (senkire nem jellemző) Ösztönös tudás 2 Ösztönös tudás 3 Ösztönös tudás 4 (mindenkire jellemző) Ösztönös tudás
Mit gondol, az alább felsoroltaknak feladata-e javítani a szülők gyermeknevelési képességét?
Egyáltalán nem Óvodai és iskolai szociális segítőnek Inkább nem Óvodai és iskolai szociális segítőnek Inkább igen Óvodai és iskolai szociális segítőnek Teljes mértékben Óvodai és iskolai szociális segítőnek
Egyáltalán nem Gyermek- és ifjúságvédelmi felelősnek Inkább nem Gyermek- és ifjúságvédelmi felelősnek Inkább igen Gyermek- és ifjúságvédelmi felelősnek Teljes mértékben Gyermek- és ifjúságvédelmi felelősnek
Egyáltalán nem Iskolapszichológusnak Inkább nem Iskolapszichológusnak Inkább igen Iskolapszichológusnak Teljes mértékben Iskolapszichológusnak
Egyáltalán nem Iskolalelkésznek / lelkésznek Inkább nem Iskolalelkésznek / lelkésznek Inkább igen Iskolalelkésznek / lelkésznek Teljes mértékben Iskolalelkésznek / lelkésznek
Egyáltalán nem Fejlesztő pedagógusnak Inkább nem Fejlesztő pedagógusnak Inkább igen Fejlesztő pedagógusnak Teljes mértékben Fejlesztő pedagógusnak
Egyáltalán nem Pedagógiai asszisztensnek Inkább nem Pedagógiai asszisztensnek Inkább igen Pedagógiai asszisztensnek Teljes mértékben Pedagógiai asszisztensnek
Egyáltalán nem Gyógypedagógusnak Inkább nem Gyógypedagógusnak Inkább igen Gyógypedagógusnak Teljes mértékben Gyógypedagógusnak
Egyáltalán nem Iskolaorvosnak Inkább nem Iskolaorvosnak Inkább igen Iskolaorvosnak Teljes mértékben Iskolaorvosnak
Egyáltalán nem Védőnőnek Inkább nem Védőnőnek Inkább igen Védőnőnek Teljes mértékben Védőnőnek
Egyáltalán nem Mentálhigiénés szakembernek Inkább nem Mentálhigiénés szakembernek Inkább igen Mentálhigiénés szakembernek Teljes mértékben Mentálhigiénés szakembernek
Egyáltalán nem Iskolarendőrnek Inkább nem Iskolarendőrnek Inkább igen Iskolarendőrnek Teljes mértékben Iskolarendőrnek
Egyáltalán nem Iskolaőrnek Inkább nem Iskolaőrnek Inkább igen Iskolaőrnek Teljes mértékben Iskolaőrnek
Egyáltalán nem Pedagógusnak Inkább nem Pedagógusnak Inkább igen Pedagógusnak Teljes mértékben Pedagógusnak
Egyáltalán nem Iskolaigazgatónak Inkább nem Iskolaigazgatónak Inkább igen Iskolaigazgatónak Teljes mértékben Iskolaigazgatónak
Egyáltalán nem Adminisztratív személyzetnek Inkább nem Adminisztratív személyzetnek Inkább igen Adminisztratív személyzetnek Teljes mértékben Adminisztratív személyzetnek
Egyáltalán nem Államnak Inkább nem Államnak Inkább igen Államnak Teljes mértékben Államnak
Egyáltalán nem Egyháznak Inkább nem Egyháznak Inkább igen Egyháznak Teljes mértékben Egyháznak
Ebben az iskolában, ahol a feladatainak nagy részét tölti, kitől kérnek a szülők tanácsot nevelési kérdésekben? Jelölje 1-gyel, ha egyáltalán nem jellemző, 4-el, ha nagyon jellemző!
1 (egyáltalán nem jellemző) Iskolai vezetőség 2 Iskolai vezetőség 3 Iskolai vezetőség 4 (nagyon jellemző) Iskolai vezetőség
Nem tudom Iskolai vezetőség
1 (egyáltalán nem jellemző) Pedagógusok 2 Pedagógusok 3 Pedagógusok 4 (nagyon jellemző) Pedagógusok
Nem tudom Pedagógusok
1 (egyáltalán nem jellemző) Internet (szakoldalak, tanácsadó oldalak) 2 Internet (szakoldalak, tanácsadó oldalak) 3 Internet (szakoldalak, tanácsadó oldalak) 4 (nagyon jellemző) Internet (szakoldalak, tanácsadó oldalak)
Nem tudom Internet (szakoldalak, tanácsadó oldalak)
1 (egyáltalán nem jellemző) Internet (interaktív szülőcsoport) 2 Internet (interaktív szülőcsoport) 3 Internet (interaktív szülőcsoport) 4 (nagyon jellemző) Internet (interaktív szülőcsoport)
Nem tudom Internet (interaktív szülőcsoport)
1 (egyáltalán nem jellemző) Médiaszemélyiségek (pl. influenszerek, youtuberek) 2 Médiaszemélyiségek (pl. influenszerek, youtuberek) 3 Médiaszemélyiségek (pl. influenszerek, youtuberek) 4 (nagyon jellemző) Médiaszemélyiségek (pl. influenszerek, youtuberek)
Nem tudom Médiaszemélyiségek (pl. influenszerek, youtuberek)
1 (egyáltalán nem jellemző) Szülők egymás között 2 Szülők egymás között 3 Szülők egymás között 4 (nagyon jellemző) Szülők egymás között
Nem tudom Szülők egymás között
1 (egyáltalán nem jellemző) Óvodai és iskolai szociális segítő 2 Óvodai és iskolai szociális segítő 3 Óvodai és iskolai szociális segítő 4 (nagyon jellemző) Óvodai és iskolai szociális segítő
Nem tudom Óvodai és iskolai szociális segítő
1 (egyáltalán nem jellemző) Gyermek- és ifjúságvédelmi felelős 2 Gyermek- és ifjúságvédelmi felelős 3 Gyermek- és ifjúságvédelmi felelős 4 (nagyon jellemző) Gyermek- és ifjúságvédelmi felelős
Nem tudom Gyermek- és ifjúságvédelmi felelős
1 (egyáltalán nem jellemző) Iskolapszichológus 2 Iskolapszichológus 3 Iskolapszichológus 4 (nagyon jellemző) Iskolapszichológus
Nem tudom Iskolapszichológus
1 (egyáltalán nem jellemző) Iskolalelkész / lelkész 2 Iskolalelkész / lelkész 3 Iskolalelkész / lelkész 4 (nagyon jellemző) Iskolalelkész / lelkész
Nem tudom Iskolalelkész / lelkész
1 (egyáltalán nem jellemző) Fejlesztő pedagógus 2 Fejlesztő pedagógus 3 Fejlesztő pedagógus 4 (nagyon jellemző) Fejlesztő pedagógus
Nem tudom Fejlesztő pedagógus
1 (egyáltalán nem jellemző) Pedagógiai asszisztens 2 Pedagógiai asszisztens 3 Pedagógiai asszisztens 4 (nagyon jellemző) Pedagógiai asszisztens
Nem tudom Pedagógiai asszisztens
1 (egyáltalán nem jellemző) Gyógypedagógus 2 Gyógypedagógus 3 Gyógypedagógus 4 (nagyon jellemző) Gyógypedagógus
Nem tudom Gyógypedagógus
1 (egyáltalán nem jellemző) Iskolaorvos 2 Iskolaorvos 3 Iskolaorvos 4 (nagyon jellemző) Iskolaorvos
Nem tudom Iskolaorvos
1 (egyáltalán nem jellemző) Védőnő 2 Védőnő 3 Védőnő 4 (nagyon jellemző) Védőnő
Nem tudom Védőnő
1 (egyáltalán nem jellemző) Mentálhigiénés szakember 2 Mentálhigiénés szakember 3 Mentálhigiénés szakember 4 (nagyon jellemző) Mentálhigiénés szakember
Nem tudom Mentálhigiénés szakember
1 (egyáltalán nem jellemző) Iskolarendőr 2 Iskolarendőr 3 Iskolarendőr 4 (nagyon jellemző) Iskolarendőr
Nem tudom Iskolarendőr
1 (egyáltalán nem jellemző) Iskolaőr 2 Iskolaőr 3 Iskolaőr 4 (nagyon jellemző) Iskolaőr
Nem tudom Iskolaőr
1 (egyáltalán nem jellemző) Egyéb 2 Egyéb 3 Egyéb 4 (nagyon jellemző) Egyéb
Nem tudom Egyéb
5.68Általánosságban mennyire együttműködők Önnel az iskolába járó tanulók szülei?
5.69Jellemzően melyik szülővel tartja Ön a kapcsolatot?
5.70Jellemzően ki kezdeményezi a találkozást?
Hogyan jellemezné azokat a szülőket, akikkel kifejezetten jó a kapcsolata, s a gyermek teljesítményében és magatartásában tükröződik, hogy hatékony az együttműködés?
Soha Jövedelem tekintetében alacsony státusú szülők Ritkábban Jövedelem tekintetében alacsony státusú szülők Jobbára Jövedelem tekintetében alacsony státusú szülők Minden esetben Jövedelem tekintetében alacsony státusú szülők
Nem tudom Jövedelem tekintetében alacsony státusú szülők
Soha Jövedelem tekintetében átlagos státusú szülők Ritkábban Jövedelem tekintetében átlagos státusú szülők Jobbára Jövedelem tekintetében átlagos státusú szülők Minden esetben Jövedelem tekintetében átlagos státusú szülők
Nem tudom Jövedelem tekintetében átlagos státusú szülők
Soha Jövedelem tekintetében magasabb státusú szülők Ritkábban Jövedelem tekintetében magasabb státusú szülők Jobbára Jövedelem tekintetében magasabb státusú szülők Minden esetben Jövedelem tekintetében magasabb státusú szülők
Nem tudom Jövedelem tekintetében magasabb státusú szülők
Soha Dominánsan alapfokú végzettségű szülők Ritkábban Dominánsan alapfokú végzettségű szülők Jobbára Dominánsan alapfokú végzettségű szülők Minden esetben Dominánsan alapfokú végzettségű szülők
Nem tudom Dominánsan alapfokú végzettségű szülők
Soha Dominánsan középfokú végzettségű szülők Ritkábban Dominánsan középfokú végzettségű szülők Jobbára Dominánsan középfokú végzettségű szülők Minden esetben Dominánsan középfokú végzettségű szülők
Nem tudom Dominánsan középfokú végzettségű szülők
Soha Dominánsan diplomás szülők Ritkábban Dominánsan diplomás szülők Jobbára Dominánsan diplomás szülők Minden esetben Dominánsan diplomás szülők
Nem tudom Dominánsan diplomás szülők
Soha Községekben, falvakban élő szülők Ritkábban Községekben, falvakban élő szülők Jobbára Községekben, falvakban élő szülők Minden esetben Községekben, falvakban élő szülők
Nem tudom Községekben, falvakban élő szülők
Soha Kisebb városokban élő szülők Ritkábban Kisebb városokban élő szülők Jobbára Kisebb városokban élő szülők Minden esetben Kisebb városokban élő szülők
Nem tudom Kisebb városokban élő szülők
Soha Nagyobb városokban élő szülők Ritkábban Nagyobb városokban élő szülők Jobbára Nagyobb városokban élő szülők Minden esetben Nagyobb városokban élő szülők
Nem tudom Nagyobb városokban élő szülők
Soha Vallásos szülők Ritkábban Vallásos szülők Jobbára Vallásos szülők Minden esetben Vallásos szülők
Nem tudom Vallásos szülők
Soha Roma / cigány szülők Ritkábban Roma / cigány szülők Jobbára Roma / cigány szülők Minden esetben Roma / cigány szülők
Nem tudom Roma / cigány szülők
Soha Teljes családban élők Ritkábban Teljes családban élők Jobbára Teljes családban élők Minden esetben Teljes családban élők
Nem tudom Teljes családban élők
Soha Mozaik családban élők Ritkábban Mozaik családban élők Jobbára Mozaik családban élők Minden esetben Mozaik családban élők
Nem tudom Mozaik családban élők
Soha Egyszülős családban élők Ritkábban Egyszülős családban élők Jobbára Egyszülős családban élők Minden esetben Egyszülős családban élők
Nem tudom Egyszülős családban élők
Soha Nevelőszülők Ritkábban Nevelőszülők Jobbára Nevelőszülők Minden esetben Nevelőszülők
Nem tudom Nevelőszülők
Soha Nagyobb krízist élt át a család Ritkábban Nagyobb krízist élt át a család Jobbára Nagyobb krízist élt át a család Minden esetben Nagyobb krízist élt át a család
Nem tudom Nagyobb krízist élt át a család
Soha Fiatal szülők Ritkábban Fiatal szülők Jobbára Fiatal szülők Minden esetben Fiatal szülők
Nem tudom Fiatal szülők
Soha Középkorú szülők Ritkábban Középkorú szülők Jobbára Középkorú szülők Minden esetben Középkorú szülők
Nem tudom Középkorú szülők
Soha Idősebb szülők Ritkábban Idősebb szülők Jobbára Idősebb szülők Minden esetben Idősebb szülők
Nem tudom Idősebb szülők
Soha Tartósan beteg és / vagy fogyatékossággal élő szülők Ritkábban Tartósan beteg és / vagy fogyatékossággal élő szülők Jobbára Tartósan beteg és / vagy fogyatékossággal élő szülők Minden esetben Tartósan beteg és / vagy fogyatékossággal élő szülők
Nem tudom Tartósan beteg és / vagy fogyatékossággal élő szülők
Soha Sajátos nevelési igényű gyermeket nevelő szülők Ritkábban Sajátos nevelési igényű gyermeket nevelő szülők Jobbára Sajátos nevelési igényű gyermeket nevelő szülők Minden esetben Sajátos nevelési igényű gyermeket nevelő szülők
Nem tudom Sajátos nevelési igényű gyermeket nevelő szülők
Soha Beilleszkedési, tanulási, magatartási nehézséggel küzdő gyermeket nevelő szülők Ritkábban Beilleszkedési, tanulási, magatartási nehézséggel küzdő gyermeket nevelő szülők Jobbára Beilleszkedési, tanulási, magatartási nehézséggel küzdő gyermeket nevelő szülők Minden esetben Beilleszkedési, tanulási, magatartási nehézséggel küzdő gyermeket nevelő szülők
Nem tudom Beilleszkedési, tanulási, magatartási nehézséggel küzdő gyermeket nevelő szülők
Soha Gyermekük tartósan beteg Ritkábban Gyermekük tartósan beteg Jobbára Gyermekük tartósan beteg Minden esetben Gyermekük tartósan beteg
Nem tudom Gyermekük tartósan beteg
Soha Inkább lányok szülei Ritkábban Inkább lányok szülei Jobbára Inkább lányok szülei Minden esetben Inkább lányok szülei
Nem tudom Inkább lányok szülei
Soha Inkább fiúk szülei Ritkábban Inkább fiúk szülei Jobbára Inkább fiúk szülei Minden esetben Inkább fiúk szülei
Nem tudom Inkább fiúk szülei
Milyen okból keresi Ön az alkalmat a szülőkkel való beszélgetésre?
Igen Amikor értesítenek a szülők, hogy beszélni akarnak velem. Nem Amikor értesítenek a szülők, hogy beszélni akarnak velem.
Igen Amikor egy tanuló magatartása megváltozik. Nem Amikor egy tanuló magatartása megváltozik.
Igen Amikor egy tanuló nem megfelelően teljesít. Nem Amikor egy tanuló nem megfelelően teljesít.
Igen Amikor a tanuló panaszkodik otthoni dolgok miatt. Nem Amikor a tanuló panaszkodik otthoni dolgok miatt.
Igen Amikor megköszönök valamit a szülőknek. Nem Amikor megköszönök valamit a szülőknek.
Igen Új képességet fedezek fel a tanulóban. Nem Új képességet fedezek fel a tanulóban.
Igen Egyéb Nem Egyéb
5.104Megítélése szerint az Ön nevelési elvei összhangban vannak-e a szülők többsége által képviseltekkel?
5.105Ha van eltérés az otthoni és az iskolai nevelési elvek között, akkor erre az iskolára többnyire melyik állítás igaz?
Fejezze be a megkezdett mondatot egy szimbolikus szó vagy kifejezés hozzáadásával! Válaszát indokolja is (azért, mert…)!
Licensz tulajdonos: Debreceni Egyetem - evasys V8.2 (2284) - Copyright © 2021evasys GmbH . Minden jog fenntartva. Képviselet: VSL Kft.